Nirm Skrevet 5. August 2010 Rapporter Skrevet 5. August 2010 Trur jeg har fått noe dritt av noe slag på maskina mi, for plutselig har det starta å poppe opp reklame i IE med ujamne mellomrom. Bl.a. fra EazyWin, eller hva det stod. Noen som har noen aning om hvordan jeg kan bli kvitt det?
LindaM Skrevet 5. August 2010 Rapporter Skrevet 5. August 2010 Har samme problemet... Men da bare i FireFox - så da slutta jeg enkelt og greit å bruke FireFox. Er det bare i IE? Hvis det er det kan do jo prøve å re-installere? Eller oppdatere eller noe slikt. Ellers har jeg ikke noe vettug å komme med, dessverre. Får håpe på at noen som har greie på det svinger innom tråden da
KarpeSkrotum Skrevet 5. August 2010 Rapporter Skrevet 5. August 2010 Du har greid å få noe ulumskheter på maskina - har ingenting med nettlesere å gjøre. Ta en online-scan og se om det blir fjernet med det.
Nirm Skrevet 5. August 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 5. August 2010 Takker. Veit det ikke har noe med nettleser å gjøre, men sist jeg hadde noe dritt, så kunne jeg gå og slette noen spesifikke filer manuelt bra. Men har fått fjernet noe, og ser ut som det er reklamefritt nå.
Guest Dratini Skrevet 6. August 2010 Rapporter Skrevet 6. August 2010 Her er ett gratisprogram som tar det meste av slike reklameprogram som sniker seg inn på maskinene. Den tar også trojanere og andre slike programmer, som for eksempel de falske antivirusprogrammene som "Antivirus 2010" (som faktisk er en drøss med trojanere og ikke noe antivirusprogram).
Guest Dratini Skrevet 7. August 2010 Rapporter Skrevet 7. August 2010 Ta Backup Denne kan ikke nevnes ofte nok Ta Backup
Nirm Skrevet 9. August 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 9. August 2010 Har fått fjernet det forøvrig. Så nå er alt i orden. Og jeg tar back up med jamne mellomrom...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar