JennyG Skrevet 31. Juli 2010 Rapporter Skrevet 31. Juli 2010 Jeg prøver flått/påtebånd på min Boxer/alaskan malamute ( 38kg). Synes ikke det virker i det heletatt, fant den største påten jeg noen gang har sett 5cm unna flåttbåndet. Hm! Mulig at Kaja er for stor? Noen med samme erfaring??
tm100001 Skrevet 31. Juli 2010 Rapporter Skrevet 31. Juli 2010 Hvor lenge har du hatt det på? Det tar en stund før det virker om det er scalibor du har Det mister også litt effekt hvis hun bader.
JennyG Skrevet 31. Juli 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Juli 2010 Har hatt det på i ca. 2-3 uker. Bader en del, men det står at det tåler vann. : ) Det er et biohalsbånd, eller noe lignende.
bisQuit Skrevet 1. August 2010 Rapporter Skrevet 1. August 2010 Når det gjelder flått halsband er det desverre slik at det kun er 1 type som faktisk virker tilfredsstillende. Og dette er Scalibor bandet du får hos veterinær. Alle andre typer mann får kjøpt over disk uten resept har desverre dårlig eller ingen virkning. Eg selv har samojed med Scalibor og har plukket 3 flåtter i år påtross at vi bor i skogen?.
rottmaneier Skrevet 1. August 2010 Rapporter Skrevet 1. August 2010 jeg tester ut flåtthalsbåndet laget av ravsteiner nå i sommer på tispa mi, og hun har ikke fått en eneste flått, og hun har vært i Sverige i 3 uker til og med. Så vi er superfornøyd med det båndet ihvertfall
Gåsa Skrevet 1. August 2010 Rapporter Skrevet 1. August 2010 Jeg har også utrolig gode erfaringer med Rav stein halsbåndet;) De fleste med hunder som gårn turer der jeg går har fått endel flått men,ikke en eneste en på mi.
Gåsa Skrevet 1. August 2010 Rapporter Skrevet 1. August 2010 Jeg har også utrolig gode erfaringer med Rav stein halsbåndet;) De fleste med hunder som gårn turer der jeg går har fått endel flått men,ikke en eneste en på mi.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar