Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater fra Våler.


tm100004

Recommended Posts

Guest Belgerpia

Vi har hatt en kanonhelg på Vålerbanen.

Lørdag

Noah aka N Uch Woodshine's Mr. Big - BIR, BIG2

Supra aka Imagecopy Flying Finish - Cert, BIM

Søndag

Noah - BIR, BIG2 (bare slått av BIS hunden altså)

Supra - cert nummer 3 og Norsk utstillings champion og BIM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis alle sammen med supre resultater :aww:.

Noen som la merke til om det var noen briarder i gruppa ? Valp og voksen ?

Briard ble BIS-valp i hvert fall. Aner ikke hvem han er, men hvis du vil kan jeg sende bilde til deg :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Briard ble BIS-valp i hvert fall. Aner ikke hvem han er, men hvis du vil kan jeg sende bilde til deg :aww:

Jeg vet hvem han er :rolleyes2:. Men kunne gjerne hatt bilde av ham :aww:!! Han var en lekker valp sist jeg så ham - i pinsen - og regner med han ikke er blitt mye styggere siden den gangen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Jeg vet hvem han er :aww:. Men kunne gjerne hatt bilde av ham :rolleyes2:! Han var en lekker valp sist jeg så ham - i pinsen - og regner med han ikke er blitt mye styggere siden den gangen :aww:

Jeg så egentlig bare at han hadde gørlekker farge jeg, for jeg satt stuet inn bakerst i ett pittelite RC telt og forsøkte å holde bikkjedyret tørt mens valpefinalene gikk, men han så ut som om han hadde det morsomt *fnise*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så egentlig bare at han hadde gørlekker farge jeg, for jeg satt stuet inn bakerst i ett pittelite RC telt og forsøkte å holde bikkjedyret tørt mens valpefinalene gikk, men han så ut som om han hadde det morsomt *fnise*

Ja, jeg håper han har arvet sin mors farge, for den er noe av det lekreste jeg vet (faren heller vel mer mot å være tofarget dessverre) - og jeg kan forøvrig levende se ham for meg ja *ler*. Lettbeint skapning som har det morsomt i ringen, han der.

Fikk du med deg om det var med noen briard i gruppefinalen sammen med dere ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der! Så to 'Miniwillier' av farge fawn. Langbeinte spretne skapninger.

Emil hilste og syns de var svært så fine.

Men var jo i en helt annen ring, så hvordan det gikk det er vanskelig å si.

Dommeren vår strødde ikke akkurat rundt seg med CK hvertfall. Tror bare det var BIM vinnern som fikk (mulig BIR også).

Emil hadde tekannehale og var trang bak hele dagen og endte med slett rød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Ja, jeg håper han har arvet sin mors farge, for den er noe av det lekreste jeg vet (faren heller vel mer mot å være tofarget dessverre) - og jeg kan forøvrig levende se ham for meg ja *ler*. Lettbeint skapning som har det morsomt i ringen, han der.

Fikk du med deg om det var med noen briard i gruppefinalen sammen med dere ?

Hmm.... det var i alle fall ikke det på lørdag - og jeg må innrømme at jeg ikke helt klarer å huske om det var noen briard der i gruppe, men jeg tror ikke det altså - for rekkefølgen når de løp av hvit gjeterhund, groenendael, tervueren og jeg kan ikke si at det stod noen briard bak Noah altså og de bruker jo å stå der når de kjører sånn rekkefølge.... Men jeg skal ikke banne å at jeg har sett rett.

Jeg var der! Så to 'Miniwillier' av farge fawn. Langbeinte spretne skapninger.

Emil hilste og syns de var svært så fine.

Men var jo i en helt annen ring, så hvordan det gikk det er vanskelig å si.

Dommeren vår strødde ikke akkurat rundt seg med CK hvertfall. Tror bare det var BIM vinnern som fikk (mulig BIR også).

Emil hadde tekannehale og var trang bak hele dagen og endte med slett rød.

Om det ble kåret en BIM så er det kåret en BIR og for å bli BIR eller BIM så må man ha fått CK :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hvertfall fornøyd med dagen. :D

Min vakkre lille varmepute ble BIR og BIR veteran (i hardt selskap med seg selv) :rolleyes2: :aww::D :D :D

Men han ble 2BIS veteran. :aww:

126copy.jpg

Grtulerer til alle med flotte resultater.

(Sheltien som ble BIS synes i høyre del av bildet litt ute av fokus.. Vakker hund)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der! Så to 'Miniwillier' av farge fawn. Langbeinte spretne skapninger.

Emil hilste og syns de var svært så fine.

Det var sikkert brødrene brothers tenker jeg - hvorav den ene ble BIS-valp :aww:.

Emil hadde tekannehale og var trang bak hele dagen og endte med slett rød.

Tekannehale faktisk *ler*. Men rødsløyfe er da ikke så gale det heller :rolleyes2:.

126copy.jpg

Fin han der :aww:. Grattis !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda - det ble kåret BIR selvfølgelig, men disse var de eneste (tror jeg) som

fikk CK. Ingen i jr klassen eller åpen eller unghund fikk CK, og det var

forvirrende for jeg trodde at man måtte ha CK for å gå videre..og det gikk hunder

videre. Eller er jeg med skjegget på feil jorde nå?

Alle de hundene som gikk videre til beste hannhund- og tispeklasse må ha fått CK for å komme dit :lol:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cairn terrier gikk før oss på søndagen(og gud å lang tid dere brukte :lol: ) og var kun to champ hanner som fikk CK, tispene fikk jeg ikke med meg siden jeg hadde gjemt meg langt inne i et telt da.

Edit: ingen hunder utenatt to champ gikk videre, og beste hannhund klasse var liksom samtidig med champ hannene (siden de var de eneste som gikk videre) så var endel forvirring der da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Tenkte det passet fint med en liten oppdatering, nå som jeg snuser litt innpå forumet igjen og Sydney har blitt en gæmlis Om tre dager har hun rund dag, og har vokst et ordentlig hvitt skjegg. En god gammel dame har hu altså blitt, men ennå sprek som bare det. Akkurat nå chiller vi etter å ha tatt oss en fin tur på fjellet Lett og deilig regn, og lite folk. Tok ikke med kamera, så blir mobilbilder! Hun ser så kompakt og rar ut her, haha Er igrunn spinkel.
    • 13-åringen min har også bare ett gir, og hun løper alle turer. Hun har i tillegg en del muskelsvinn, bilyd på hjertet og en skranglete skulder, så en frisk 13-åring tenker jeg i hvert fall det er uproblematisk å løpe med. Jeg har fått beskjed fra veterinæren om at jeg bare skal la min styre tempoet som hun vil.
    • Jeg har en eldre hannhund på 13 år, blandingshund, mor er husky. Han er et sportstype, bygd lett og rask. Veier 26-29 kg, varier i vekt, pga han fortsatt blir like surrete når nabotispene har løpetid 🙊 Han har alltid vært med på lange gåturer og sykling/løping/ski. Har redusert litt på turene som han er med på, men har han med på intervall løping, maks 4 km.  Han er usedvanlig sprek og holder koken på tur, dersom han sakker tempoet så følger jeg han. Veterinæren sier han er ekstremt sprek og frisk for alderen. Har minimalt med muskelsvinn og bevegelsesapparatet er som på en unghund. Ellers frisk med god hjerte/lunge helse. Hun mener han bare har godt av løpeturene, men jeg bekymrer meg alltid for at det blir for mye.. Han har aldri vist tegn til at det er for mye, han elsker å løpe, og vi går både før og etter løpingen. Han henter seg like fort inn som alltid etter løpeturene.  Har han aldri med på løpetur i solsteik eller over 20 varmegrader. Da holder vi oss til å gå.    Er det noen som har eldre senior hund som de løper med? Skjønner at jeg bare skal være veldig fornøyd med sprek og frisk gammelmann i hus, men jo eldre han blir, jo mer bekymret blir jeg for at noe skal skje han ❤️ 
    • Ja, de roer vel kanskje ned voksingen veldig nå fremover, ikke like eksponensiell som den har vært til nå  
    • Ja, han både tisser og bæsjer. Gjør det samme som han gjør på morgenen, bare noen timer tidligere. Skulle jo tro han ville slitt mer med å holde seg når han var mindre og blære og alt var mindre, enn nå som alt skal ha blitt større.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...