Ann-C. Skrevet 14. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2010 Når vi leker med hundene så er det jo ofte det blir kast og hent. Mazik (bc) er den som henter og kommer tilbake med, mens Gullet beiner så fort de korte bena bærer henne for å holde følge. Men hun bjeffer så hinsides... Det tar bare mer og mer av og idag tok jeg henne rett og slett ut av leken og satte henne inne mens Mazik og jeg sparket fotball. Han sparker faktisk med bakbeinet mens han dribler med forbeina! Men hu lille tyta på året, hun bjeffer altså mer og mer. Forslag til hvordan jeg trener bort det mottas med takk. Prøvd meg med å stoppe henne så hun må se på at Mazik leker og så slippe henne løs igjen etter et par løpeturer mens hun sitter og holder fred. Kan jo ikke ha det sånn midt i et boligfelt, at bikkja bjeffer sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 14. Juli 2010 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2010 Jeg syntes du gjorde helt rett jeg, i å fjerne henne fra leken når hun blir for stresset. Men det er sikkert flere som kan komme med bedre tips og forklare litt bedre hvorfor og hvordan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar