Gå til innhold
Hundesonen.no

GD i Bergen?

GD-Bergen

Recommended Posts

Kjenner flere i Bergensområde som har GD, men bor ikke der selv...:frantics:

Oppdretteren til mine to er derfra, også er jeg blitt kjent med noen via henne...:ahappy:

Hvilken kennel skal du hente valp hos? Gratulerer forresten! Herlig rase!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren til min eldste (8mnd) bor i Bergens området, men husker ikke hva eierene heter...Men du kan jo kontakte kennel Nordic giant å høre... Hun som driver kennelen er forresten distrikstkontak for GD-klubben i området deres... De arrangerer jevnlig treff og greier... Navnet hennes er Lisbeth Høgmo, dersom du skulle være interessert...:frantics:

Skal du stille ut valpen etterhvert? Er du godt kjent i GD miljøet fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener litt LP med mine jeg også...Mest for moro, men håper på bronsemerke/klasse 1 etterhvert...:lol: Tar bare "litt" tid...:P

Da sess vi kanskje i utstillingsringen etterhvert da...Blir jo noen turer over til Bergen for å stille også, siden oppdretteren er derfra...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk bilder av han nå. han er bare helt nydelig. ja da treffes vi nok i ringen :-)

Hvem av valpene dems er det?? Gul eller brindel? og fra vilken av kullene?

Mössan er 8mnd, hennes eier heter Janne :P De bor i Bergensområdet :P Ellers er det en kullbror til min som bor litt over en time unna i Haugesund :lol: Veldig koselig dame som eier han :P Han var 12 uker om onsdagen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gul :-) ble født 20mai

Fra kullet til Kiss?? I såfall kjenner jeg ei som skal har hentet kullsøsteren i dag, Lara :P

prøve å treffe han som bor i bergen da :-)

Den som bor i Bergen er en HUN :P Harlequintispe :lol: ûbersøt liten eviglad frøken :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...