Gå til innhold
Hundesonen.no

Lillehammer

Khan

Recommended Posts

Jeg har valpekjøpere i Lillehammer, og de forteller at hundeklubben der arrangerer minst to utstillinger årlig, så tror det er rimelig bra aktivitet der. Vet også at det finnes endel trekkhunder der, så det er sikkert miljø for sånt også. :whistle: Jeg bor utenfor Trondheim, så jeg vet egentlig ikke så mye mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det er fine steder litt utenfor lillehammer man kan slippe hundene, for det er vel kun sentrumsnært det er helårsbåndtvang vil jeg tro. Visste ikke at det var noe sånn heller jeg. Men så bor jeg 5 mil sør for lillehammer da.

Men det er jo 45 min kjøring over Vingeromsåsen til Dokka og Land Hundeklubb da, om det skulle være intr å kjøre et lite stykke. (vi kjører 40--50 min til den klubben selv vi). Det er ikke store klubben, men miljøet er det ingenting å si på. Om man så ikke orker trene hund en dag, så kjører man allikevel 5 mil hver vei bare for å skravle med folka :frantics:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra Lillehammer, men har ikke bodd der på mange år. Lillehammer er et supert sted å ha hund :frantics: Vi er mye oppover på besøk og utenom ordinær båndtvangtid kan du slippe bikkja i skauen og på fjellet. Unntatt er spesifiserte trasèer jeg ikke husker nå.

IMG_9056_2.jpg

Fibi koser seg i Badedammen på Lillehammer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...