Gå til innhold
Hundesonen.no

Er du smartere enn 98% av jordens befolking på 1900-tallet?


Lompelus

Recommended Posts

Done! :ahappy: Vet ikke om dette er mest snakk om intelligens da, men... Mye interesse og hvorvidt man har ork og tid til å pusle tror jeg. :banana:

Hvordan får man skjult ting, må jo bevise at jeg har greid det liksom! :flowers: Altså kode for sånn spoiler-ting da... :banana:

Edit: Ah, takk, Nowisclee! :whistle:

Oki, min løsning:

Fra venstre: Gult hus m/nordmann som drikker vann, røyker Dunhill og har katt, blått hus m/danske som drikker te, røyker blend og har hest, rødt hus m/brite som drikker melk, røyker pall mall og har fugl, grønt hus m/tysker som drikker kaffe, røyker prince og har fisk, hvitt hus m/svenske som drikker øl, røyker blue master og har hund. Svaret er mao at det er tyskeren som har fisk! *puh*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ spoiler ] det du vil skrive skjult :ahappy: [ / spoiler ] :flowers:

bare uten mellomrommene selvsagt.

:banana:

Edit: Grunnen til at de ikke klarte det på den tiden, var sikkert fordi nesten 98% av verdens befolkning ikke kunne skrive ordentlig. Den er jo mye lettere å løse når man skriver ned ting. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, forsåvidt også en mulighet. Men Einstein sa jo at 98% ikke vil KLARE det, ikke at de aldri vil prøve seg. :flowers:

Edit: Han sa vel forsåvidt at de ikke KAN løse quizen. Som jo muligens er fordi de aldri kommer til å se den, ja. :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, forsåvidt også en mulighet. Men Einstein sa jo at 98% ikke vil KLARE det, ikke at de aldri vil prøve seg. :flowers:

Einstein hadde nok sine øyeblikk, men han sa mye rart :whistle:

Dessuten synes jeg det er noe grunnleggende galt i det å si at noen ikke kan klare noe de ikke har fått prøve! :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha brukt x-antall a4 ark, knekt en penn i forbannelse, spist en hel firkløver, sagt alle de stygge ordene jeg kan, og ikke minst vridd de stakkars små grå i stykker, kom jeg frem til svaret... :flowers: Løste det mer eller mindre som en sudoko, og etter litt om og men kom jeg frem til svaret.

Takk og lov var det det samme som Carma sitt.... :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løste det mer eller mindre som en sudoko, og etter litt om og men kom jeg frem til svaret.

Det gjorde jeg også faktisk, på sett og vis. Ble litt eliminering, var vanskelig å finne ut hva som var logisk så eneste løsning (for meg iallefall) var å finne ut hva det IKKE var. :banana:

Takk og lov var det det samme som Carma sitt.... :flowers:

Det høres bra ut for min del også! :whistle:

Edit: rettet opp hårreisende norsk... :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjorde jeg også faktisk, på sett og vis. Ble litt eliminering, var vanskelig å finne ut hva som var logisk at det var så eneste løsning (for meg iallefall) var å finne ut hva det IKKE var. :flowers:

Det høres bra ut for min del også! :banana:

Samme gjorde jeg faktisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...