lucy Skrevet 21. Juni 2010 Rapporter Skrevet 21. Juni 2010 Litt tidlig ute, men hvorfor ikke? Meg og sambo har fått tilbud om en ferdigbetalt tur til utlandet i påsken, og sånt er det jo veldig vanskelig å si nei til.. Kattene er det ikke noe problem å få pass til, men pelsdotten er det litt verre med. Vi hadde han på kennel en helg nå i mai, og det likte han ikke. Vi har planer om å prøve igjen med en annen kennel, men det beste hadde så klart vært om noen kunne passet han hjemme hos seg.. Han har, som jeg har nevnt i en annen tråd, litt forhøyet ressursforsvar, noe som gjør at vi kun vil la folk med erfaring med hunder passe han. Utenom det er han sosial og glad i folk, går godt overens med andre hunder og er stort sett snill og grei. Ingen andre "uvaner" Vi har passet hund her hjemme hos oss, og det har gått helt fint. Han bør fôres seperat fra andre hunder, men utenom det er det ikke noe problem. Send meg en PM om dette høres interessant ut eller du lurer på noe Fint om han blir litt kjent med en evt passer, huset/leiligheten og evt andre hunder, før påske Edit for å si at han i påsken vil være et par uker unna to-årsdagen sin.
Monab88 Skrevet 27. Juni 2010 Rapporter Skrevet 27. Juni 2010 Om du sender han til Trondheim så kan han være her
lucy Skrevet 27. Juni 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Juni 2010 Om du sender han til Trondheim så kan han være her Aaw, det hadde han nok likt Tenkte jeg skulle skrive at vi kan levere og hente et stykke unna, men Trondheim blir nok dessverre hakket for langt unna! Men takk for tilbudet
idaasp Skrevet 28. Juni 2010 Rapporter Skrevet 28. Juni 2010 Kunna ha passet han jeg, men kristiansund blir vel et stykke unna det å..
lucy Skrevet 30. Juni 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Juni 2010 Kunna ha passet han jeg, men kristiansund blir vel et stykke unna det å.. Det blir nok litt langt ja Men takk for tilbudet!
Enits Skrevet 8. November 2010 Rapporter Skrevet 8. November 2010 Spørs om jeg går under kategorien erfaren hundemenneske. Men jeg er nå her om du trenger =)
laikamor Skrevet 8. November 2010 Rapporter Skrevet 8. November 2010 Jeg skulle gjerne passet han, men er jo desverre ikke lov med hund på hybelen
lucy Skrevet 8. November 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 8. November 2010 Takk for tilbudene alle sammen, men grunnet endring i sivilstatus blir det ikke noen tur i påsken likevel..
Enits Skrevet 8. November 2010 Rapporter Skrevet 8. November 2010 Takk for tilbudene alle sammen, men grunnet endring i sivilstatus blir det ikke noen tur i påsken likevel.. Så trist å høre Vondt når slikt skjer. Uansett er jeg her om du skulle trenge det, kanskje vi kan gå tur sammen i påsken eller noe
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar