Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundepass påsken 2011


lucy

Recommended Posts

Litt tidlig ute, men hvorfor ikke? :ahappy:

Meg og sambo har fått tilbud om en ferdigbetalt tur til utlandet i påsken, og sånt er det jo veldig vanskelig å si nei til..

Kattene er det ikke noe problem å få pass til, men pelsdotten er det litt verre med. Vi hadde han på kennel en helg nå i mai, og det likte han ikke. Vi har planer om å prøve igjen med en annen kennel, men det beste hadde så klart vært om noen kunne passet han hjemme hos seg..

Han har, som jeg har nevnt i en annen tråd, litt forhøyet ressursforsvar, noe som gjør at vi kun vil la folk med erfaring med hunder passe han. Utenom det er han sosial og glad i folk, går godt overens med andre hunder og er stort sett snill og grei. Ingen andre "uvaner" :wub: Vi har passet hund her hjemme hos oss, og det har gått helt fint. Han bør fôres seperat fra andre hunder, men utenom det er det ikke noe problem.

Send meg en PM om dette høres interessant ut eller du lurer på noe :thumbs: Fint om han blir litt kjent med en evt passer, huset/leiligheten og evt andre hunder, før påske :)

Edit for å si at han i påsken vil være et par uker unna to-årsdagen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du sender han til Trondheim så kan han være her ;)

Aaw, det hadde han nok likt :whistle: Tenkte jeg skulle skrive at vi kan levere og hente et stykke unna, men Trondheim blir nok dessverre hakket for langt unna! Men takk for tilbudet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Takk for tilbudene alle sammen, men grunnet endring i sivilstatus blir det ikke noen tur i påsken likevel..

Så trist å høre :) Vondt når slikt skjer.

Uansett er jeg her om du skulle trenge det, kanskje vi kan gå tur sammen i påsken eller noe :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...