Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva heter sangen?


Benedicte

Recommended Posts

Jeg irriterer meg stadig over låter jeg hører på radio, reklame, filmer osv som jeg ikke finner ut hva heter.

Denne gangen er det en låt jeg har hørt en del ganger på p3 i det siste. Det er en kvinne som synger, monto om hun er norsk? Siden det er p3, og de spiller en del norskt. Dessuten så finner jeg ikke låten på topp40 på spotify. Men det er ikke sikker altså. Sangen er ganske "hipp", og stemmen minnet meg en del hun Surferosa-damen sin, men jeg finner ikke låten under hennes navn. Noen som har forslag til hvilken sang det kan være? Den er ikke på vglista topp 20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dessverre. Men tusen takk for tips :icon_redface: Sangen er enda mer livlig enn de to.

Edit: Har sjekket alt mellom kl 13.00 og 15.00 nå, og finner den ikke. Så enten så har jeg tatt heftig feil på tiden (men det er jeg ganske sikker på at jeg ikke har gjort), eller så var det en annen kanal. Men vi har jo alltid på p3! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket denne spillelisten?

http://spillelister.p3.no/9-NRK_P3/2010/05/29

Ja, bortsett fra de med mannlige navn da. Får ikke ut av hodet at hun minnet sånn om Surferosa i både stemme og litt i stil.

Men som jeg skrev i edit'en over, så kan det jo umulig være p3 jeg hørte den på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken mobiltelefon har du.?

Alle smarttelefoner, iPhone, Android, Nokia (Shazam) og endel ikke smarte Sony Ericsson har et program for å gjenkjenne musikk (TrackID)..

Fungerer gull, bruk det neste gang du hører låta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken mobiltelefon har du.?

Alle smarttelefoner, iPhone, Android, Nokia (Shazam) og endel ikke smarte Sony Ericsson har et program for å gjenkjenne musikk (TrackID)..

Fungerer gull, bruk det neste gang du hører låta...

Neste gang jeg hører låten kan jeg jo ta lyricsene :wub: Men jeg har en sony ericsson W595

Det er ikke hu fra idol da?

Eva & The Heartmaker - Mr. Tokyo

Nei :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også SE w595, det er trackid på den (jeg har hatt SE i mange mange år nå, jeg kan ikke huske en modell som ikke har hatt trackid etter at den kom), og joda, den kjenner igjen norske melodier også - ihvertfall de jeg har prøvd :icon_redface: Den skiller ikke på norske og utenlandske sanger, ligger den i databasen så finner den låta.

Trackid ligger under Underholdnings-menyen på SE w595 :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...