Gå til innhold
Hundesonen.no

Komme seg fra London til Blackpool på en billig måte


Benedicte

Recommended Posts

Vi skal til England i sommer, og blir noen dager i London før vi drar til Blackpool. Fra i fjor husker jeg at togbillettene var veldig dyre, og titter jeg på nettet så ligger de billigste på ca 56 pund. Jeg klarer ikke å finne noe billigere som ikke bruker 7 timer på strekningen :) Hvordan er det med buss til Blackpool?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal til England i sommer, og blir noen dager i London før vi drar til Blackpool. Fra i fjor husker jeg at togbillettene var veldig dyre, og titter jeg på nettet så ligger de billigste på ca 56 pund. Jeg klarer ikke å finne noe billigere som ikke bruker 7 timer på strekningen :) Hvordan er det med buss til Blackpool?

Beste tips jeg har er å gå på http://www.nationalexpress.com/ og se. Pleier å ha gode tilbud. Men en så lang bussreise da gitt...sikker på det ikke er verdt de ekstra pundene? Bussen er klam, støyende og ubehagelig. På toget får man i alle fall bevegd seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell nå vet ikke jeg hvor villig dere er til å evt ta et stopp eller to andre steder på veien, men den absolutt billigste måten å komme seg frem er nok:

Ta et megabus tog fra London til Liverpool - to seter fra 8 til ca 25£. Togturen tar da kun to timer.

Så ta buss enten direkte til Blackpool eller ta turen via Preston. Vet at megabus kun kjører til Preston. Men det koster til gjengjeld kun 2£ for to seter så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...