Gå til innhold
Hundesonen.no

hvor skal jeg gjøre av godbitene?

Recommended Posts

Guest Stella

Jeg har en liten plastpose, sånn mindre enn vanlige fryseposer o.l, med zip-lås. Den passer fint i alle lommer, og holder seg åpen og tilgjengelig av seg selv i lommen når jeg ønsker det. Her går det for øyeblikket i friskies kattungetørrfôr som godbiter, nettopp fordi de er små biter (og en stor pakke koster 30kr..). En dvergpuddelfrøken bruker en evighet på å tygge vanlige godbiter for hunder, også de som er laget for små hunder... Så, fordi jeg ikke gadd å stå og skjære opp godbitene i ørten biter før hver tur fant jeg ut at kattungemat var greit. Hun synes de er ganske gode. Ikke supergode, men helt ok.

Det å tørke pølsebiter i ovnen var et flott tips! Jeg kan jo da lage mange av gangen, i bittesmå biter :ahappy: De holder seg vel ganske lenge i tørket tilstand?

Nå som det er så varmt har jeg seriøst vurdert rompetaske el.l. Har jo ikke lommer på t-skjorter og slikt, og er avhengig av å kunne ha med poser, godis, klikker og bånd... Trenger ikke store lommene, har bitteliten hund med dertil bittelite utstyr :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...