Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som er flinke til å tegne?


Aya

Recommended Posts

Jeg lurer på om det er noen av dere soniser som er dyktige tegnere? Skulle hatt litt hjelp til å tegne et forslag til en tatovering, relativt enkel, blomstermotiv. Hvis noen har lyst/mulighet hadde jeg blitt superglad! Ta kontakt på PM isåfall :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, skal ha (en til) tatovering. Tingen er at jeg nok kommer til å bruke en tatovør som holder til mange timer unna her, og da vil jeg gjerne ha en ca. skisse på hvordan jeg tenker iallefall, så det ikke blir såå mange turer frem og tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, skal ha (en til) tatovering. Tingen er at jeg nok kommer til å bruke en tatovør som holder til mange timer unna her, og da vil jeg gjerne ha en ca. skisse på hvordan jeg tenker iallefall, så det ikke blir såå mange turer frem og tilbake!

Da forstår jeg, eneste tipset jeg har da er å maile seg imellom, men da må jo tatovør drive med skanning og sånn.. :S

Men lykke til uansett! Alltid spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silje: du ga meg jo hundreogørten forskjellige lekre versjoner av motivet, så jeg må prøve å mose alle de inn i ett motiv skjønner du vel.

Soppen: haha, nå tror jeg du blander MIN tatovering med DIN kommende tatovering jeg. Evt. Silje sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min pil skal starte i pannen...

Det vil vi gjerne se! Og sikker på at det er muligheten om å starte kronerulling, om du kommer opp med unskyldninger som "har ikke penger" for å ikke ta den! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil vi gjerne se! Og sikker på at det er muligheten om å starte kronerulling, om du kommer opp med unskyldninger som "har ikke penger" for å ikke ta den! :)

Under pilen skal det stå "Virru ha mus, følg pilene".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...