Gå til innhold
Hundesonen.no

Drømmer med hundeholdet?

Aya

Recommended Posts

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar
Jada, men sånn av nysgjerrighet, hvor endte planen om å bo langtvekkinneiskogen med 2ne og være sur og bitter? For sur og bitter kler ikke kårboligen min som har utsikt rett i mot havet som bruser vilt og vakkert og fra det andre vinduet ditt kan du se rett i blomsterengen med insektene. Babs er mer en hjertelig velkommen hilsen Z. Her kommer ingen sure og bitre peppermøer inn! Bortsett fra sure firbeinte da :D

Der skal jeg bo når sola ikke skinner *flir*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super kontakt har vi nok ikke, men oppnådde en god kontakt med han. Agilitystevner? Cert på utstillinger? HAHA, hva tenkte jeg med?

(Noen som forresten la merke til mitt gamle nick? :D )

Mine drømmer nå er å få mange rike hundeår med begge hundene mine fremover :o

*Host* Det var det FØRSTE jeg la merke til :o Jeg meldte meg først inn her med nicket "Papillon". Lite gjennomtenkt, ettersom alle trodde jeg enten hadde papillon eller drømte om å få det. Grunnen til nickvalget var faktisk bare at en av mine favorittbøker heter Papillon. ^_^

Men forøvrig, det var jo dine "drømmer med hundeholdet" du la ut, og det må da være lov til å drømme litt? :o Hund til konfirmasjonen fikk du i hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, men sånn av nysgjerrighet, hvor endte planen om å bo langtvekkinneiskogen med 2ne og være sur og bitter? For sur og bitter kler ikke kårboligen min som har utsikt rett i mot havet som bruser vilt og vakkert og fra det andre vinduet ditt kan du se rett i blomsterengen med insektene. Babs er mer en hjertelig velkommen hilsen Z. Her kommer ingen sure og bitre peppermøer inn! Bortsett fra sure firbeinte da :D

Det er jammen meg greit det, Margrete! Vi kommer IKKE på besøk :closedeyes: *ler*

Der skal jeg bo når sola ikke skinner *flir*.

Sviker :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT: jeg lo av det gamle nicket ditt, Christine :blink:

Tja, drømmer... Først og fremst vil jeg finne et fint lite hus med stor tomt, med gode turmuligheter rett utenfor døra.

Det hadde også vært fryktelig moro å få en springer opp i LP Elite, og muligens med LP-championat. Dem er det ikke mange av, om det i det hele tatt er noen?

En veldig langsiktig drøm er oppdrett en gang i tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min drøm når jeg en vakker dag får hund, er å ha en enkel og rolig hund som fornøyd blir med meg overalt. En hund som jeg kan involvere i nesten alt jeg gjør. Jeg vil ha en kompis, rett og slett :blink:

Og så kan det hende det blir flere ambisjoner etter hvert, agility virker f.eks. veldig moro, men sånn inntil videre ønsker jeg først og fremst en kompis i hverdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmen.. Hmm, det var vel i utgangspunktet å få en hund som skulle være min beste venn, som jeg i tillegg ville prøve på utstilling, lydighet og agility.

Nå er vel drømmen å først og fremst starte og komme seg helskinnet gjennom en ag. og lp-konkurranse. Og få bra kritikk på utstilling som voksen. (BIR som valp, men for stor nå..).

Ellers er drømmen å eie en Sheltie i tillegg til Tessa, samt en Collie langhår. Som alle så klart skal bli kjempegode i lp, ag. og utstilling :blink::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...