Gå til innhold
Hundesonen.no

Snart sheltievalp!

Snickers

Recommended Posts

Skrevet

Tusen takk alle sammen, moro att dere også synes at valpene er fine.. :)

Er veldig spent på hvilken valp jeg får. Pga lang avstand til utstillinger, tror jeg ikke jeg kommer til å stille ut hunden, med mindre oppdretter vil ta ham med en gang og stille ham ut selv. Så oppdretter vil la de 2 kjøperne som vil stille ut, velge først.

Egentlig er det helt greit for meg, siden jeg er synes personlighet er viktigst. Men nr 3 er jo utrolig søt, må jo innrømme det.. :getlost: Med blesen i pannen blir han jo spesiell. Ellers har jeg også begynt å like nr 2 (er nok pga Carolines anbefaling... :wub: )

(Siden jeg ikke har helt dreisen på å multisitere får det duge sånn her)

Skrevet

Joda, får vel kjøre løpet ut og legge ut bilder helt til 8ukers alder, sikkert noen som er interessert i å se hvordan de utvikler seg. Så her kommer 6 ukers bildene!

Må si, nr 3 er nok favoritten ennå... :hmm: Noen av valpene hadde skikkelig snåle uttrykk, hehe :getlost:

Edit: Pfft, opplastningskvote? ;s Fikk bare lastet opp 2 bilder..

post-6281-1275988388,9897_thumb.jpg

post-6281-1275988408,2849_thumb.jpg

Skrevet

Gratulerer med valp snart!

Min lille sheltiejente nærmer seg 7 mnd nå. Du burde glede deg, finnes ikke søtere enn enn sheltievalp :P

Skrevet

Oppdretter har sagt at jeg sannsynligvis kommer til å få velge mellom valp 1 og 2. Så jeg tror jeg velger 2 da, om det ikke skulle kjennes rettere med 1 når jeg møter dem. :banana:

Takk turbobensen! Joa, gleder meg enormt! Sheltier er så utrolig nydelige. Henter knøttet på lørdag :innocent: Da blir det nok egen tråd på gutten min, hihi :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...