Gå til innhold
Hundesonen.no

Snart sheltievalp!


Snickers

Recommended Posts

Tusen takk alle sammen, moro att dere også synes at valpene er fine.. :)

Er veldig spent på hvilken valp jeg får. Pga lang avstand til utstillinger, tror jeg ikke jeg kommer til å stille ut hunden, med mindre oppdretter vil ta ham med en gang og stille ham ut selv. Så oppdretter vil la de 2 kjøperne som vil stille ut, velge først.

Egentlig er det helt greit for meg, siden jeg er synes personlighet er viktigst. Men nr 3 er jo utrolig søt, må jo innrømme det.. :getlost: Med blesen i pannen blir han jo spesiell. Ellers har jeg også begynt å like nr 2 (er nok pga Carolines anbefaling... :wub: )

(Siden jeg ikke har helt dreisen på å multisitere får det duge sånn her)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, får vel kjøre løpet ut og legge ut bilder helt til 8ukers alder, sikkert noen som er interessert i å se hvordan de utvikler seg. Så her kommer 6 ukers bildene!

Må si, nr 3 er nok favoritten ennå... :hmm: Noen av valpene hadde skikkelig snåle uttrykk, hehe :getlost:

Edit: Pfft, opplastningskvote? ;s Fikk bare lastet opp 2 bilder..

post-6281-1275988388,9897_thumb.jpg

post-6281-1275988408,2849_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdretter har sagt at jeg sannsynligvis kommer til å få velge mellom valp 1 og 2. Så jeg tror jeg velger 2 da, om det ikke skulle kjennes rettere med 1 når jeg møter dem. :banana:

Takk turbobensen! Joa, gleder meg enormt! Sheltier er så utrolig nydelige. Henter knøttet på lørdag :innocent: Da blir det nok egen tråd på gutten min, hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...