Gå til innhold
Hundesonen.no

Til mopsefolket!


Jane

Recommended Posts

Sist spurte jeg etter en bra chihuahua oppdretter og fikk mange svar, nå er venninen min den lykkelige eier av en chi fra en av de oppdretterene sonenfolket anbefalte.

Denne gangen er det mopsefolket jeg spørr, hvilken oppdretter anbefaler dere ? Har ei vennine som ønsker seg mops som familiehund, er inneforstått med lange ventelister og som min chi-vennine syns hun det er helt fint å stå på venteliste for å få tak i en frisk og fin hund.

Noen som vil hjelpe meg denne gangen også ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste kennelen i Norge syns jeg personlig er Tangetoppen, de har dog LAAAAANGE ventelister :D

Men finnes mange bra som avler fine, friske hunder også. :D

Kennel Ehfi

Kennel Pugbully

Kennel Marmelade (dette er min søster)

Kennel Lulubelle

Kennel Highesteem

Kennel Crowhill

Kennel Krystall Funnydogs

Kennel Blå Mandag

Ellers om hun er villig til å reise til DK så anbefaler jeg varmt kennel Chalant. De Patellasjekker og øyelyser hundene sine før de settes i avl, noe jeg ikke har registrert andre som gjør. :D

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste kennelen i Norge syns jeg personlig er Tangetoppen, de har dog LAAAAANGE ventelister :D

Men finnes mange bra som avler fine, friske hunder også. :D

Kennel Ehfi

Kennel Pugbully

Kennel Marmelade (dette er min søster)

Kennel Lulubelle

Kennel Highesteem

Kennel Crowhill

Kennel Krystall Funnydogs

Kennel Blå Mandag

Ellers om hun er villig til å reise til DK så anbefaler jeg varmt kennel Chalant. De Patellasjekker og øyelyser hundene sine før de settes i avl, noe jeg ikke har registrert andre som gjør. :D

Lykke til

Takk for tips, Synnøve! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...