Gå til innhold
Hundesonen.no

Bryllupsgave


Akita

Recommended Posts

Nå har eg jobbet her som eg er nå, siden slutten av januar. Og om en uke så skal en kollega gifte seg.

Vi er bare 7 stk her på jobben så kommer nærme folk på kort tid, men har bare sett mannen hennes og ikke hilst skikkelig.

Men hva ville vært en passende gave?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du ikke kjenner paret så godt, ville jeg ikke lagt så mye penger i det, heller litt omtanke. Da vi giftet oss ville jeg blitt superlykkelig over å få f.eks gavekort på kino, teater, restaurant o.l. (da blir det jo fort litt dyrt igjen da), og av venner vi ikke kjente så veldig godt fikk vi gjerne noen fine glass eller en ildfast form fra glasmagasinet til rundt 300 kr kanskje. Jeg tror jeg ville gitt gavekort på fire kinobilletter, så kan de dra to ganger. Det blir vel ca 320 kr. Så ville jeg laget et fint kort, hvor jeg gratulerte de med dagen og skrev at jeg håpet min gave ville gi de et pusterom til å gjøre noe sammen i en travel hverdag eller noe sånt ... Jeg hadde iallefall blitt superglad for noe sånt, men jeg er veeldig glad i å gå på kino og da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva med å gå sammen om det? Du har jo ikke kjent henne så lenge, så jeg vil ikke tro at det forventes det helt store.

Hva med å overraske henne på jobb en dag med en "fruktkurv"? En kurv med frukt, smågodt, en sjokoladeplate, en DVD som passer for en TV-kveld for dem, et par kinobilletter, en CD, en orkidé, et fint kort, eller andre mindre eller større ting som hun(eller de) kan sette pris på. Bare fantasien setter grenser, og hvor mye innhold det blir avhenger av hvor mange som er med på spleisingen.

Ellers så synes jeg at å gi teaterbilletter/kinobilletter er en fin ting. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De andre som skal i bryllupet har kjøpt gave. Vi er to som ikke skal, og eg ønsker ikke å spleise sammen med hun andre av ulike årsaker.

Spurte henne nå kjapt i forbifarten om hva hun ønsker seg, og da nevnte ho aktiviteter som de kunne gjøre sammen.

Så der faller jo kino og teater inn. Noen andre forslag som ikke svir så hardt i lommeboken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...