Gå til innhold
Hundesonen.no

Extra besto sin IPO II prøve i dag :D

Marthe

Recommended Posts

Tusen takk for alle de fine gratulasjonene! :wub: Det er utrolig hyggelig å høre :wub:

Hva går en IPO II-prøve ut på? Kjenner at kunnskapene mine om IPO ikke er de sterkeste :)

Jeg la ut en (dårlig) forklaring på lydigheten. Her er film av lydigheten Extra gikk i går: http://www.facebook.com/video/video.php?v=426802692888&ref=mf . Vi gjorde det samme i dag, men hadde i tillegg en stå under marsj (fordi vi tok en IIèr prøve) :wub:

Gratulerer :ahappy:

Gikk du NM lydighet i 2009?

Svarer for Marthe jeg :wub: De gikk ikke der (selv om de helt klart hadde hatt noe der å gjøre!), men søsteren til Extra, Zuki (til belgerne her inne), gikk der :wub:

Som labbis sier så var det Siwi med søsteren til Extra, Zuki :yes: Det er ei veldig god venninne av meg, så vi kjøpte hund fra samme kull, og trener i lag flere ganger i uken :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, ja det var en skikkelig lekker liten malletispe hvertfall :)

Ja, Zuki er kjempe flott :)

Gratulerer igjen, Marthe! Flinkiser! :) Hva ble poengene?

Takk! Det ble 90-89-74 :D

Hun var litt sliten i dag, og det er selvsagt strengere bedømmelse på en II`er prøver :D Sporet rotet hun skikkelig til. Jeg har skrevet om prøvedagen i bloggen for de som vil lese mer og se film :D

Gratulerer :D

Tusen takk :aww:

Gratulerer!

Tusen takk :D

Åhåhåi, så på filmene, det er så imponerende! Ser ut som om hun har det maks gøy, også :wub:

Gratulerer masse med bra resultater!

Det var hyggelig å høre :wub:

Tusen takk! :wub:

Gratulerer :wub: Dere er utrolig flinke :aww:

Tusen takk :D

Jeg er også spent på hva poengsummene ble! :D

Nå skrev jeg det til Carina :wub: Som jeg skrev der også, så står det mer i bloggen. Hva vi fikk trekk for og sånn :wub:

Igjen, tusen takk alle sammen! Det varmer å få så mange gratulasjoner og positive tilbakemeldinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...