Gå til innhold
Hundesonen.no

Sommerkurs 2010

Arielle

Recommended Posts

Har veldig lyst å reise på noen kurs med Ivo i sommer men ikke helt sikker på hvor og hvilke kurs enda.

Har veldig lyst på så mange kurs men det som er aktulet er vel

Blodspor - Er med i brukshund guppen i klubben og vi arrangerer sannsynligvis en blodspor kurs i sommer, ikke helt sikker på om det blir en helg eller en hel uke enda men da er vi i hvert fall med. :D Så hvis dette er interessangt for noen av dere så si ifra :P Kurse holdes i Egersund.

ID spor.

Rundering

Lydighet

Agility

Hvilke kurs skal du på? Vet du om andre kurs som du ikke skal på skriv gjerne om dem også, kanskje det er et alternativ for andre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på begynnerkurs i agility med Bergen Agilityklubb en helg, og så skal vi på agilitycamp hos klickerklok i Sverige senere på sommeren :D Har vel egentlig mer interesse av å dra på LP eller sporcamp, men kjenner en del som skal på agilitycampen, og jeg tror pelsen kommer til å synes at agility er kjekt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aussien min skal på NBF-kurs på Sølen og vi har valgt spor. Både labradoren min og aussien min skal være med på Hemsedalkurs uken etterpå, hvor aussien går lydighet og labradoren bruks :D Kan godt hende det blir flere kurs også i sommer. Vil gjerne dra på flere LP-kurs og runderingskurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...