Gå til innhold
Hundesonen.no

Runderingsstevne i Askim

Carina

Recommended Posts

Guest Jonna

Grattis!!

Gikk fint med oss også. Godkjent B-rundering, syns ikke det var ille å klare det etter 1 mnd trening med en hund som jeg hadde kræsj med i fjor sommer og derfor la det bort.

Bommet på en fig, men veldig fornøyd med en så uerfaren hund i en litt tøff løype. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk fint med oss også. Godkjent B-rundering, syns ikke det var ille å klare det etter 1 mnd trening med en hund som jeg hadde kræsj med i fjor sommer og derfor la det bort.

Bommet på en fig, men veldig fornøyd med en så uerfaren hund i en litt tøff løype. :ahappy:

Talli gikk jo utrolig bra lydighet, så neste gang når hun ikke er uheldig med ene fig'en så blir det jo dritbra rett og slett. :wub: Flinkeste lille ekornet!

Tusen takk for grattiser, kan tro jeg er stolt av gutten min! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cane har i dag fått opprykk til klasse A rundering på stevne i Askim! :wub: :wub: :lol:

Gratulerer så masse :D Kjempe bra jobba med tanke på hvor lite trening det har vært i vinter! Supert :wub:

Bommet på en fig, men veldig fornøyd med en så uerfaren hund i en litt tøff løype. :ahappy:

Gratulerer så masse med godkjent B-rundering! Det viktigste er at man er fornøyd selv :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse :wub: Kjempe bra jobba med tanke på hvor lite trening det har vært i vinter! Supert :ahappy:

Ja, er veldig fornøyd med han spesielt med tanke på hvor lite trening det har blitt på disse tingene. :ahappy:

Tusen takk for gratulasjoner! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...