bisQuit Skrevet 2. September 2011 Rapporter Skrevet 2. September 2011 Var på Nordfjordeid i slutten av juli, eid hundeklubb som arrangerte sammen med retriver klubbens spesial utstilling. Takk DA klarte eg ENDELIG og plassere deg også Siter
Lompelus Skrevet 2. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 2. September 2011 Takk DA klarte eg ENDELIG og plassere deg også Lurt lenge eller? Var du der å såg på? Siter
Lompelus Skrevet 9. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 9. April 2012 Noen nye biler av Fredriken 1 Siter
*silje* Skrevet 1. Mai 2012 Rapporter Skrevet 1. Mai 2012 For en nydelig kar! Jeg synes du skal ta ham med til Bergen så jeg får hilse på ham! Siter
Lompelus Skrevet 1. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mai 2012 For en nydelig kar! Jeg synes du skal ta ham med til Bergen så jeg får hilse på ham! Har store planer om å komme til Bergen og kidnappe Grimm, så fort han er hus rein vokst av seg pirrajatennene, så kan du hilse på Lompeluse i samme slengen Siter
*silje* Skrevet 1. Mai 2012 Rapporter Skrevet 1. Mai 2012 Har store planer om å komme til Bergen og kidnappe Grimm, så fort han er hus rein vokst av seg pirrajatennene, så kan du hilse på Lompeluse i samme slengen Ey! Grimm er MIN! Gjett om jeg skal passe på ham som en hauk heretter Siter
Recommended Posts