Gå til innhold
Hundesonen.no

Gratiskuponger til danskebåten

Benedicte

Recommended Posts

Skrevet

Jeg skal avgårde med danskebåten i sommer, og har tidligere hele tiden fått høre om folk som har fått gratiskuponger fra danskebåten. Hvor får man tak i slike? :blink:

Skrevet

Jeg skal avgårde med danskebåten i sommer, og har tidligere hele tiden fått høre om folk som har fått gratiskuponger fra danskebåten. Hvor får man tak i slike? :blink:

Ved å melde deg inn i color club, eller spørre noen som jobber på ferja. (Ehm hvis det er color-ferje du skal ta)

Hvis du har planer om å ta båten i juli, er sjansen din veldig liten for å få noe, da dette er høysesong, og ikke engang de ansatte får særlig med billetter på den tiden. Folk må jo dra uansett, og color vil ikke tape penger :lol:

Skrevet

Ah, okei! Får sjekke ut color club eller se om noen bekjente jobber på båten :blink: Er i slutten av juni og starten av juli jeg trenger reise, så ser jo at det kan bli litt vanskelig.

Skrevet

Ah, okei! Får sjekke ut color club eller se om noen bekjente jobber på båten :lol: Er i slutten av juni og starten av juli jeg trenger reise, så ser jo at det kan bli litt vanskelig.

Kirsten jobber på ColorLine :blink:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...