Gå til innhold
Hundesonen.no

Hund funnet.

Gullen

Recommended Posts

Kopierer denne fra Facebook:

Pointertispe med vest og såre labber funnet ved Enafors, ca 15 km fra Storlien onsdag ettermiddag, hunden er tatt vare på og befinner seg nå i Stjørdal. Om noen har opplysninger om hvem som eier hunden eller vet om noen som savner henne, kontakt Kristin på [email protected] eller tlf.: 94218508. Vennligst vær med å spre dette så hun kan bringes hjem.

Håper flere kan poste det på FB, og at eieren blir funnet, så hunden kan komme hjem igjen.

Det blir nok både hund og eier glade for. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt det ut på facebook. Er også et lite forum på pointerklubben sine sider, www.pointer.no, og det går sikkert an å sende melding til webmaster om å kanskje legge ut dette på forsiden?

Edit: Har de sjekket dekkenet både innvendig og utvendig? Mange pleier å skrive navn/telefonnummer på jaktdekkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt det ut på facebook. Er også et lite forum på pointerklubben sine sider, www.pointer.no, og det går sikkert an å sende melding til webmaster om å kanskje legge ut dette på forsiden?

Edit: Har de sjekket dekkenet både innvendig og utvendig? Mange pleier å skrive navn/telefonnummer på jaktdekkene.

Aner ikke hva som er blitt gjort, men vil tro at de har sjekka både hund og dekken.

Hvis hunden er chippa, så er det jo en smal sak å finne eier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hva som er blitt gjort, men vil tro at de har sjekka både hund og dekken.

Hvis hunden er chippa, så er det jo en smal sak å finne eier.

Det er nesten kjekt å ha en litt chip-leser hjemme ;)

Jeg er ihvertfall glad min tante (som bor i nærheten) har en leser, sånn at jeg bare kunne dratt til henne og funnet eier ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...