Gå til innhold
Hundesonen.no

Sorte tennissokker


Nirm

Recommended Posts

Noen som har aning om hvor jeg kan få tak i sorte tennissokker i størrelse 39 til en rimelig penge? Har storforbruk av de på jobb, men ikke alltid like lett å finne.. Finner for det meste hvite og fargede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparkjøp har sorte sokker fra 15,- for 2 par (flere typer), ellers så ligger de vel på ca 20-40 kr for 2 par.

De hadde jo flotte sokker der, men seffe bare i størrelse 40-45, og damer ser ikke ut som å bruke sokker i den butikken der.... :ahappy:

Men nå veit jeg hvor jeg skal gå og se litt i butikker da. Vanskelig å komme over ting når man aldri er i butikker som selger klær. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde jo flotte sokker der, men seffe bare i størrelse 40-45, og damer ser ikke ut som å bruke sokker i den butikken der.... :ahappy:

Finnes nå kvinner som har skostørrelse over 39... :ahappy:

Forsøkt sportsbutikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes nå kvinner som har skostørrelse over 39... :ahappy:

Forsøkt sportsbutikker?

Og menn med skostørrelser under 40 og. :ahappy:

Ehm. Jeg går ikke i butikker, så derfor spør jeg dere som er slike steder. Så sparer dere meg for masse frustrasjon over å ikke finne det jeg skal ha (jeg gir opp etter to butikker som oftest uansett, og undres stadig over at jeg plutselig ikke har mer klær i skapet... :ahappy: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felleskjøpet og coop obs er steder jeg har kommet over svarte tennissokker! Jeg har en mann med storforbruk, så det er viktig å ha i huset her og. Dessuten var jeg på Super G/G-sport her om dagen, og da hadde de svarte tennissokker i små størrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en 10pkn med sorte tennissokker i str 36-39 på sportsbutikk!:) (G-sport eller Intersport, husker ikke hva den heter)

KappAhl har gode sokker! og om du har liten fot så anbefaler jeg svarte tennissokker eller bomullsokker (i flerpakning) fra storgutt avdelingen! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

De hadde jo flotte sokker der, men seffe bare i størrelse 40-45, og damer ser ikke ut som å bruke sokker i den butikken der.... :P

Men nå veit jeg hvor jeg skal gå og se litt i butikker da. Vanskelig å komme over ting når man aldri er i butikker som selger klær. :)

De har da sokker for damer der :whistle: Men for oss så går jo slike plagg under "undertøy" :)

Her er en link. De er i str 37-40, som er den eneste størrelsen som finnes på damesokker hos SparKjøp. Dessuten så er vel SparKjøp kjent for at str ikke alltid stemmer, i alle fall ikke når det gjelder klær til barn :D

Jeg dog, som bruker 40-41 i sko kan aldri kjøpe sokker som tilsvarer min skostørrelse for da blir de alt for små. Så jeg kjøper alltid sokker på herreavdelinger jeg, da str 40-43 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har da sokker for damer der :wub: Men for oss så går jo slike plagg under "undertøy" :wub:

Her er en link. De er i str 37-40, som er den eneste størrelsen som finnes på damesokker hos SparKjøp. Dessuten så er vel SparKjøp kjent for at str ikke alltid stemmer, i alle fall ikke når det gjelder klær til barn ;)

Jeg dog, som bruker 40-41 i sko kan aldri kjøpe sokker som tilsvarer min skostørrelse for da blir de alt for små. Så jeg kjøper alltid sokker på herreavdelinger jeg, da str 40-43 ;)

:lol: Hva skal en stakkar med str 36 gjøre da? :wub: Barneavdelingen here I come :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har da sokker for damer der :wub: Men for oss så går jo slike plagg under "undertøy" :lol: Her er en link. De er i str 37-40, som er den eneste størrelsen som finnes på damesokker hos SparKjøp. Dessuten så er vel SparKjøp kjent for at str ikke alltid stemmer, i alle fall ikke når det gjelder klær til barn :wub: Jeg dog, som bruker 40-41 i sko kan aldri kjøpe sokker som tilsvarer min skostørrelse for da blir de alt for små. Så jeg kjøper alltid sokker på herreavdelinger jeg, da str 40-43 ;)

Ah. Jeg trudde sokker var sokker uansett hvem som hadde de på jeg. ;)

:yes: Hva skal en stakkar med str 36 gjøre da? :wub: Barneavdelingen here I come :lol:

Skal vi handle pensko sammen i barneavdelingen? Er så kjedelig å gå alene... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi handle pensko sammen i barneavdelingen? Er så kjedelig å gå alene... :wub:

Jaaaa :wub:

Ikke kult å være dame med ben i strl 41 som i tilegg er brede ;) Kan bare glemme alt av pene sko som er litt smalere i fronten ;)

Okay, det høres kjipt ut... Er ikke så dumt med babyføtter alikevel :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
    • Kan hende ja? Rocky rant liksom alltid litt på den siden som var tett såvidt jeg husker, på tross av nedsatt tåreproduksjon også. 🤔 Saltvannsdrypping og eventuelt falske tårer ble løsningen for oss. Var også snakk om en operasjon for å åpne inn mot munnen eller noe? For at spytt? Kunne fungere som tåreveske eller noe? Eller om det var for drenering pga den tette kanalen? Er så lenge siden at jeg husker ikke for å være helt ærlig. Ble ikke gjort i hans tilfelle uansett så kan ikke si noe om hvordan det hadde hjulpet heller. (Han hadde øyebetennelse ofte, så ble mye drypping)    Har du endra på fôr i det siste? Kan være en reaksjon på noe der eventuelt. 
    • Han er så fin @maysofie! 😍 Blir spennende å se hvordan han utvikler seg! 😍 
    • Gode hundemøter med hunder jeg kjenner først og fremst, ellers så kan de lære seg at ikke alle skal hilses på/være nøytrale. Jeg bor jo midt i et turområde for bydelen min, så smittepresset bare i «Hagen» er sånn sett høyt her, jeg liker jo ikke det akkurat, men så lenge det ikke går noe i området så begrenser jeg ikke der heller. Jeg føler meg absolutt tryggere når 12 ukers vaksinen er satt, men foreløpig så har valpene jeg har/har hatt fått 8 ukersen også før jeg hentet dem. (Tror de nye anbefalingene sier at den ikke er nødvendig lenger?)    Jeg avventer valpekurs til etter 12 uker, ikke pga vaksine, men fordi jeg vil at de skal ha mental stamina til å faktisk få noe særlig utav det. (Trening med distraksjoner etc) Kontaktlyd/innkalling/miljø har jeg liksom kunnskapen til å gjøre på egenhånd nå før den tid. Begrenset hvor mange valpekurs man kan gå som trener og få noe nytt utav dem, så valpene sosialisering og samarbeidet vårt er hovedfokuset mitt med ett valpekurs + eventuelt få en feeling for nye kursholdere i området etc jeg ikke har vært hos før. Førstegangs hundeeiere anbefaler jeg at går tidligere, fordi de som eiere/hundetrenere får noe utav det uten at valpen nødvendigvis trenger å klare hele øktene uten å få overtenning/bli overtrøtt. De trenger gjerne hjelp til å gjenkjenne sånt også, så sånn sett like greit at det skjer på kurset eventuelt. 
    • Tenker de er forskjellige og ting går i orden etterhvert. Om han bare vil på do og sovner fort etterpå så hadde jeg bare fortsatt med å gå ut. Men vært dritkjedelig sånn et det ikke er noe belønning i å våkne utover at han får gå på do. ❤️  Limit måtte jeg lufte ganske ofte, opptil ca halvt år gammel, men sovna fort igjen. Karma sover foreløpig 6-8 timer i strekk på natta, men er da VÅKEN når hun har vært på do. 😂(Turboturid den der) Så blir tidlige morgener og heller en hvil på sofaen ila morningen isteden. 😴
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...