Gå til innhold
Hundesonen.no

Sorte tennissokker

Nirm

Recommended Posts

Noen som har aning om hvor jeg kan få tak i sorte tennissokker i størrelse 39 til en rimelig penge? Har storforbruk av de på jobb, men ikke alltid like lett å finne.. Finner for det meste hvite og fargede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparkjøp har sorte sokker fra 15,- for 2 par (flere typer), ellers så ligger de vel på ca 20-40 kr for 2 par.

De hadde jo flotte sokker der, men seffe bare i størrelse 40-45, og damer ser ikke ut som å bruke sokker i den butikken der.... :ahappy:

Men nå veit jeg hvor jeg skal gå og se litt i butikker da. Vanskelig å komme over ting når man aldri er i butikker som selger klær. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde jo flotte sokker der, men seffe bare i størrelse 40-45, og damer ser ikke ut som å bruke sokker i den butikken der.... :ahappy:

Finnes nå kvinner som har skostørrelse over 39... :ahappy:

Forsøkt sportsbutikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes nå kvinner som har skostørrelse over 39... :ahappy:

Forsøkt sportsbutikker?

Og menn med skostørrelser under 40 og. :ahappy:

Ehm. Jeg går ikke i butikker, så derfor spør jeg dere som er slike steder. Så sparer dere meg for masse frustrasjon over å ikke finne det jeg skal ha (jeg gir opp etter to butikker som oftest uansett, og undres stadig over at jeg plutselig ikke har mer klær i skapet... :ahappy: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felleskjøpet og coop obs er steder jeg har kommet over svarte tennissokker! Jeg har en mann med storforbruk, så det er viktig å ha i huset her og. Dessuten var jeg på Super G/G-sport her om dagen, og da hadde de svarte tennissokker i små størrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en 10pkn med sorte tennissokker i str 36-39 på sportsbutikk!:) (G-sport eller Intersport, husker ikke hva den heter)

KappAhl har gode sokker! og om du har liten fot så anbefaler jeg svarte tennissokker eller bomullsokker (i flerpakning) fra storgutt avdelingen! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

De hadde jo flotte sokker der, men seffe bare i størrelse 40-45, og damer ser ikke ut som å bruke sokker i den butikken der.... :P

Men nå veit jeg hvor jeg skal gå og se litt i butikker da. Vanskelig å komme over ting når man aldri er i butikker som selger klær. :)

De har da sokker for damer der :whistle: Men for oss så går jo slike plagg under "undertøy" :)

Her er en link. De er i str 37-40, som er den eneste størrelsen som finnes på damesokker hos SparKjøp. Dessuten så er vel SparKjøp kjent for at str ikke alltid stemmer, i alle fall ikke når det gjelder klær til barn :D

Jeg dog, som bruker 40-41 i sko kan aldri kjøpe sokker som tilsvarer min skostørrelse for da blir de alt for små. Så jeg kjøper alltid sokker på herreavdelinger jeg, da str 40-43 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har da sokker for damer der :wub: Men for oss så går jo slike plagg under "undertøy" :wub:

Her er en link. De er i str 37-40, som er den eneste størrelsen som finnes på damesokker hos SparKjøp. Dessuten så er vel SparKjøp kjent for at str ikke alltid stemmer, i alle fall ikke når det gjelder klær til barn ;)

Jeg dog, som bruker 40-41 i sko kan aldri kjøpe sokker som tilsvarer min skostørrelse for da blir de alt for små. Så jeg kjøper alltid sokker på herreavdelinger jeg, da str 40-43 ;)

:lol: Hva skal en stakkar med str 36 gjøre da? :wub: Barneavdelingen here I come :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har da sokker for damer der :wub: Men for oss så går jo slike plagg under "undertøy" :lol: Her er en link. De er i str 37-40, som er den eneste størrelsen som finnes på damesokker hos SparKjøp. Dessuten så er vel SparKjøp kjent for at str ikke alltid stemmer, i alle fall ikke når det gjelder klær til barn :wub: Jeg dog, som bruker 40-41 i sko kan aldri kjøpe sokker som tilsvarer min skostørrelse for da blir de alt for små. Så jeg kjøper alltid sokker på herreavdelinger jeg, da str 40-43 ;)

Ah. Jeg trudde sokker var sokker uansett hvem som hadde de på jeg. ;)

:yes: Hva skal en stakkar med str 36 gjøre da? :wub: Barneavdelingen here I come :lol:

Skal vi handle pensko sammen i barneavdelingen? Er så kjedelig å gå alene... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi handle pensko sammen i barneavdelingen? Er så kjedelig å gå alene... :wub:

Jaaaa :wub:

Ikke kult å være dame med ben i strl 41 som i tilegg er brede ;) Kan bare glemme alt av pene sko som er litt smalere i fronten ;)

Okay, det høres kjipt ut... Er ikke så dumt med babyføtter alikevel :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...