Gå til innhold
Hundesonen.no

Sorte tennissokker

Nirm

Recommended Posts

Noen som har aning om hvor jeg kan få tak i sorte tennissokker i størrelse 39 til en rimelig penge? Har storforbruk av de på jobb, men ikke alltid like lett å finne.. Finner for det meste hvite og fargede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparkjøp har sorte sokker fra 15,- for 2 par (flere typer), ellers så ligger de vel på ca 20-40 kr for 2 par.

De hadde jo flotte sokker der, men seffe bare i størrelse 40-45, og damer ser ikke ut som å bruke sokker i den butikken der.... :ahappy:

Men nå veit jeg hvor jeg skal gå og se litt i butikker da. Vanskelig å komme over ting når man aldri er i butikker som selger klær. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde jo flotte sokker der, men seffe bare i størrelse 40-45, og damer ser ikke ut som å bruke sokker i den butikken der.... :ahappy:

Finnes nå kvinner som har skostørrelse over 39... :ahappy:

Forsøkt sportsbutikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes nå kvinner som har skostørrelse over 39... :ahappy:

Forsøkt sportsbutikker?

Og menn med skostørrelser under 40 og. :ahappy:

Ehm. Jeg går ikke i butikker, så derfor spør jeg dere som er slike steder. Så sparer dere meg for masse frustrasjon over å ikke finne det jeg skal ha (jeg gir opp etter to butikker som oftest uansett, og undres stadig over at jeg plutselig ikke har mer klær i skapet... :ahappy: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felleskjøpet og coop obs er steder jeg har kommet over svarte tennissokker! Jeg har en mann med storforbruk, så det er viktig å ha i huset her og. Dessuten var jeg på Super G/G-sport her om dagen, og da hadde de svarte tennissokker i små størrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en 10pkn med sorte tennissokker i str 36-39 på sportsbutikk!:) (G-sport eller Intersport, husker ikke hva den heter)

KappAhl har gode sokker! og om du har liten fot så anbefaler jeg svarte tennissokker eller bomullsokker (i flerpakning) fra storgutt avdelingen! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

De hadde jo flotte sokker der, men seffe bare i størrelse 40-45, og damer ser ikke ut som å bruke sokker i den butikken der.... :P

Men nå veit jeg hvor jeg skal gå og se litt i butikker da. Vanskelig å komme over ting når man aldri er i butikker som selger klær. :)

De har da sokker for damer der :whistle: Men for oss så går jo slike plagg under "undertøy" :)

Her er en link. De er i str 37-40, som er den eneste størrelsen som finnes på damesokker hos SparKjøp. Dessuten så er vel SparKjøp kjent for at str ikke alltid stemmer, i alle fall ikke når det gjelder klær til barn :D

Jeg dog, som bruker 40-41 i sko kan aldri kjøpe sokker som tilsvarer min skostørrelse for da blir de alt for små. Så jeg kjøper alltid sokker på herreavdelinger jeg, da str 40-43 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har da sokker for damer der :wub: Men for oss så går jo slike plagg under "undertøy" :wub:

Her er en link. De er i str 37-40, som er den eneste størrelsen som finnes på damesokker hos SparKjøp. Dessuten så er vel SparKjøp kjent for at str ikke alltid stemmer, i alle fall ikke når det gjelder klær til barn ;)

Jeg dog, som bruker 40-41 i sko kan aldri kjøpe sokker som tilsvarer min skostørrelse for da blir de alt for små. Så jeg kjøper alltid sokker på herreavdelinger jeg, da str 40-43 ;)

:lol: Hva skal en stakkar med str 36 gjøre da? :wub: Barneavdelingen here I come :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har da sokker for damer der :wub: Men for oss så går jo slike plagg under "undertøy" :lol: Her er en link. De er i str 37-40, som er den eneste størrelsen som finnes på damesokker hos SparKjøp. Dessuten så er vel SparKjøp kjent for at str ikke alltid stemmer, i alle fall ikke når det gjelder klær til barn :wub: Jeg dog, som bruker 40-41 i sko kan aldri kjøpe sokker som tilsvarer min skostørrelse for da blir de alt for små. Så jeg kjøper alltid sokker på herreavdelinger jeg, da str 40-43 ;)

Ah. Jeg trudde sokker var sokker uansett hvem som hadde de på jeg. ;)

:yes: Hva skal en stakkar med str 36 gjøre da? :wub: Barneavdelingen here I come :lol:

Skal vi handle pensko sammen i barneavdelingen? Er så kjedelig å gå alene... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi handle pensko sammen i barneavdelingen? Er så kjedelig å gå alene... :wub:

Jaaaa :wub:

Ikke kult å være dame med ben i strl 41 som i tilegg er brede ;) Kan bare glemme alt av pene sko som er litt smalere i fronten ;)

Okay, det høres kjipt ut... Er ikke så dumt med babyføtter alikevel :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...