Gå til innhold
Hundesonen.no

Skyss til NKK Kristiansand?


Nowisclee

Recommended Posts

Hei! SIden begge de alternativene jeg hadde ifht skyss til Kristiansand, bestemte seg for å ikke dra likevel, leiter jeg nå etter transport. Jeg skal stille på lørdagen, og prøver derfor å finne skyss ned på fredagen eller tidlig-tidlig lørdag.

Dersom noen skal nedover, og har plass i bilen til ett stykk menneske(som kan gjøre seg veldig liten), en basenji og en etnahund(som kan sitte i samme bur, eller dersom helt krise, på fanget mitt, da sitter de veldig pent og stille, legger seg til å sove), så hadde jeg blitt kjempekjempeglad. Er selvfølgelig med og betaler bensin i så fall.

Jeg har ordnet slik at om jeg ikke får skyss, får jeg iallefall transportert hundene ned, og Yodel stiller Lundii for meg(hun skal stille Kee-Kee uansett, basenjien.) Men jeg har jo selvsagt veldig lyst til å være med selv, siden Lundii er 9 mnd og 5 dager på utstillingen, hennes første offisielle utstilling og også NKK-utstilling.

Håper inderlig at noen har plass. Jeg har tenkt å undersøke litt togpriser og slikt også, men det ender nok opp med å bli for dyrt for meg, tror jeg. :)

Svar her, eller send en pm! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takk for det. :whistle: Ja, de er veldig praktiske sånn, disse her, begge kan sitte på fanget mitt, da legger de seg bare ned og sover. :innocent: Snille vofser, det!

Ingen i hele verden(Sonen altså) som skal nedover og har et bittelite ledig sete? :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kjøre fra Larvik til Kristiansand fredag tidlig ettermiddag. Hvis du har mulighet til å ta toget dit så kan dere sitte på meg meg nedover. Jeg skal ikke opp igjen før søndag ettermiddag og skal campe hos en kompis, så jeg tror ikke jeg kan hjelpe til med verken skyss opp igjen eller sovested, men hvis du vil sitte på fra Larvik til Kristiansand så er dere velkommen til det :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kjøre fra Larvik til Kristiansand fredag tidlig ettermiddag. Hvis du har mulighet til å ta toget dit så kan dere sitte på meg meg nedover. Jeg skal ikke opp igjen før søndag ettermiddag og skal campe hos en kompis, så jeg tror ikke jeg kan hjelpe til med verken skyss opp igjen eller sovested, men hvis du vil sitte på fra Larvik til Kristiansand så er dere velkommen til det :)

Beklager sent svar(vært på utstilling i helgen, ikke hatt pc tilgjengelig), og tusen takk for tilbudet! Nå har det seg sånn at det ordnet seg med både skyss og overnatting i helgen, ellers hadde jeg sagt ja takk og tusen takk! Hørte fra Soppen at jeg hadde fått svar i tråden, og ble veldig glad for det! Men nå får jeg sitte på fra Oslo-området både ned og opp, samt overnatte i campingvogna til de jeg sitter på med, de skal ha stand der nede. :ahappy: Så nå løste alt seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betyr det at de to små halvnakne dyrene ikke skal sitte på med beardismobilen, altså?

Er sikker på at Moby blir dypt skuffet - han gledet seg nok til å sitte i buret ved siden av og kikke rart på dem...

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betyr det at de to små halvnakne dyrene ikke skal sitte på med beardismobilen, altså?

Er sikker på at Moby blir dypt skuffet - han gledet seg nok til å sitte i buret ved siden av og kikke rart på dem...

Susanne

Ja, det betyr nok det. Skulle akkurat til å sende deg en PM, men nå slapp jeg jo det. :)

Uff, stakkars Moby, men han kan få hilse på dem der nede? :) Nå skal jeg jo være hele helgen, så nå har jeg jo plutselig masse tid, selv om jeg skal hjelpe litt til på standen til de jeg får sitte på med og overnatte hos, da. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...