Gå til innhold
Hundesonen.no

Emmas EFIT 1. april 2010

SFX

Recommended Posts

Her er vårt EFIT fra i går:

10:30 - god påskefrokost, med kokt egg, kakao med pisket krem, appelsinjuice og linselus :blink:

1030.jpg

11:30 - steker kjøtt til en familiemiddag senere i uka, og effektivt multitaskende som jeg er får jeg også lest siste medlemsbladet til Oslogruppa

1130.jpg

12:30 - påske betyr påskegodt, godteskåla er klar. Dette er den STORE Rosendahlbollen, vi skal jo kose oss alle dagene, skal vi vel?

1230.jpg

13:30 - tid for å sparkle spikerhull i dørlister, og litt annet oppussingsarbeid

1330.jpg

14:30 - lunsjtid, og jeg har lyst på sveler. Spiser noen, resten fryses til senere

1430.jpg

15:30 - tar bilder av et rustent strykejern til et senere blogginnlegg

1530.jpg

16:30 - tid for avansert kirurgi, da stakkars Gakk-akk lider av drastisk ensidig HD uten noen form for støtte til hoftekula, i vingen har vi et alvorlig tilfelle av OCD, Gakk-akk har også fått ryggmargsbrokk og hull på struperøret. Gakk-akk lever et hardt liv...

1630.jpg

17:30 - da er vi ute på tur, men været er så ustabilt at jeg tør ikke ta med kamera

18:30 - da har vi akkurat kommet hjem fra tur, så våt hund med skitten plutoduk får symbolisere det

1830.jpg

19:30 - Visittid for Gakk-akk

1930.jpg

20:30 - surfer rundt og leter etter inspirasjon til kake som skal bakes for familiebesøk senere i påska

2030.jpg

21:30 - stekt laks, ris og deilig saus til middag, beina i sofaen og Mythbusters på TV

2130.jpg

22:30 - pelsterapi (ikke så lett å ta bilde av...)

2230.jpg

En times tid etterpå lå jeg i senga og leste, men da var jeg for trøtt til å hente kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...