Gå til innhold
Hundesonen.no

lekbiting..

marcoograya

Recommended Posts

Skrevet

kan en hund som lekebiter en del utvikle seg til å bli farlig...visst jeg kan si "nok" en gang og da kutter han ut...men er dette farlig..`?? burde jeg venne han totalt av med det??

Skrevet
kan en hund som lekebiter en del utvikle seg til å bli farlig...visst jeg kan si "nok" en gang og da kutter han ut...men er dette farlig..`?? burde jeg venne han totalt av med det??

jeg ville vendt hunden helt av med det. :D

Skrevet

Ikke nødvendigvis, men jeg hadde avvendt han med det... om han skal lekebite så gi han en fille å bite på. :D

Skrevet

Sånn som Marco gjør det- nei, tror IKKE det er farlig. Han kosebiter og er som regel forsiktig, men han vet jo ikke helt hvor stor eller sterk han er. Derimot, å snappe etter ermene dine når du går og sånt (/sånn som Pums gjør), det er værre og det ville jeg vendt han av med.. :D Marco er bare koselig når han tar tak i hånda di :wink: (eller min)

Skrevet

nei, han tar sjeldent hardt...og når jeg sier au eller nok så slutter han...men tenkte på om det kan utvikle seg!!!!

aya!!!du er rå...savner deg og puma(tanteungen min=))

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...