Gå til innhold
Hundesonen.no

HD/AD røntgen, hvor lang tid

Recommended Posts

Ja, overskriften sier seg vel selv?

Om man ikke forhåndsbetaler.. Hvor lang tid er det "normalt" at det tar før man får svar? Selvfølgelig sett at man betaler regninga når man får den da...

Venter og venter og venter på resultatene til bror til Gry... :) Ikke LITE nysgjerrig kan man si! *flire* Og han ble visstnok røntget i begynnelsen på februar engang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det gikk forholdsvis fort til meg, ca 4 dager etter regninga var betalt mener jeg, derimot så har de brukt fryktelig lang tid på andre ting så mulig jeg var heldig... :) Du kan jo ringe og mase vis det har gått så lang tid at de har ått inn pengene, evt så kan du sikkert fakse eller maile kvitering på betalt og få de til og lese av.. Går an og forsøke iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regning sendes ut samme dag som bilder mottas, senest dagen etter. Hvis eier har betalt regningen med en gang, skal resultatet komme med en gang bildene er avlest.

Årsaker til forsinkelser kan være at albuebildene ikke var gode nok, er returnert til veterinær for å få tatt nye, og at veterinær ikke har sagt fra til hundeeier at de må ta nye (dette skal være gratis når veterinær ikke har tatt gode nok bilder).

Eventuelt hender det at veterinærer sender inn bilder på CD, merker de med HD, legger bare ved ett skjema, og da er det vanskelig å vite at det også er AA-bilder og at det mangler et skjema.

Jeg ville fått hundeeier til å undersøke hos NKK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det gikk forholdsvis fort til meg, ca 4 dager etter regninga var betalt mener jeg, derimot så har de brukt fryktelig lang tid på andre ting så mulig jeg var heldig... :getlost: Du kan jo ringe og mase vis det har gått så lang tid at de har ått inn pengene, evt så kan du sikkert fakse eller maile kvitering på betalt og få de til og lese av.. Går an og forsøke iallefall :P

Ikke min hund, og jeg har ikke kontakt med eier heller, så :(

Jeg ville fått hundeeier til å undersøke hos NKK.

Tror oppdretter har sendt dem en mail, så får håpe hun hører noe og evnt får dem til å purre. Syns jo det er rart det ikke har kommet noe.

JEG er jo bare nysgjerrig liksom! Folk må da skjønne sånn! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...