Gå til innhold
Hundesonen.no

Dere med yahoo.no mail,


Stripa

Recommended Posts

Har hatt yahoo mail i sikkert ti år nå, og aldri hatt problemer med den. Yahoo har sånn greie der en er pålogga i 14 dager på samme maskina, men i kveld når jeg skulle gå inn på mailen kom denne beskjeden:

Sorry, Forbidden.

You don't have permission to access this URL on this server.

Please check the URL for proper spelling and capitalization. If you're having trouble locating a destination on Yahoo!, try visiting the Yahoo! home page or look through a list of Yahoo!'s online services. Also, you may find what you're looking for if you try searching below.

Noen som har samme problem eller har tips til hva jeg skal gjøre for å fikse det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk gmail.. :)

Trodde yahoo var død og begravet jeg... :D

Jeg må signere denne, dessverre. Jeg skulle ønske jeg kunne være trofast mot yahoo, jeg liker mappesystemet deres, og hater opplegget til gmail. Meeen..

Det har skjedd så UTROLIG mange ganger at jeg ikke har fått mail folk har sendt meg (som jeg har jevnlig kontakt med, som har sjekket den ligger i sendt-mappen, og den ligger ikke i min spam-mappe) - den dukker rett og slett bare ikke opp. ELLER den kommer dumpende inn FLERE DAGER etter at mailen er sendt - hallo; til og med POSTEN er kjappere enn som så!

Noen ganger er det motsatt; mine mailer kommer ikke frem. De ligger i sendt-mappen, og ikke i spam-mappen til mottaker. Drit og dra. Og yahoo-teamet gjør ikke det pøkk for å fikse på det. Jeg har klaget og klaget, men har ikke kommet noen vei. Nå er det nok. Jeg har en konto der, men det eneste jeg gjør er å slette spam mange ganger om dagen. Yahoo slipper gjennom voldsomt mye spam i forhold til gmail forresten..

Beklager endel store bokstaver, men jeg er møkkalei og temmelig irritert, og jeg unner ingen noe slikt. Man blir helt paranoid når man ikke vet om mailen kommer frem eller ikke - hva er det for noe å måtte lure på da?! Seriøst - få dere en annen mail, screw yahoo! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...