Guest vivere Skrevet 11. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2010 Noen her som har bloggen sin på wordpress.com? For å redigere og lagre den orginale stil-fila (style.css) må man åpenbart kjøpe et tilleggsprogram fra wordpress. Noen som vet om dette også er tilfelle om man laster ned og aktiverer et hvilket som helst annet tema, eller kan man redigere temafilene uten wordpress.com sitt tilleggsprogram? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 11. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2010 Jeg har iallefall ikke fått det til, tror man må betale... på temaet jeg har kan man redigere css tror jeg, men man får ikke lagre det slik at det vises på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 11. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2010 Man må betale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest vivere Skrevet 11. Mars 2010 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2010 Man må betale. Takk skal dere ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar