Gå til innhold
Hundesonen.no

merkedag for min del.


bjartulf

Recommended Posts

  • Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Aiai, her er det på tide med en liten virkelighetsorientering.

punkt 1. Jeg går ikke med kamoklær bortsett fra de greiene jeg har håndstææært fra forcen, som brukes når jeg går i fjellet eller er på hytta, ikke for å snike meg inn på polvotter, bingodamer, overhormonelle soniser eller "ze germans"

punkt 2. Jeg går aldri på tur med flexien, den bruker vi bare når pelsen skal tisse forann dolly dimples før leggetid. kjedelig, men sant

punkt 3. Når jeg sier at vi sniker oss litt patruljeinspirert inn i myrdal mener jeg bare at vi går inn via ett punkt der jeg har overblikk over hva som beveger seg der inn, Mest fordi den veien er den tørreste om dagen, og litt fordi vi øver på å gå uten bånd og jeg, som har gått såpass hardt ut mot folk uten kontroll over bikkjene sine vil nødig bli tatt med buksene nede, bikkje på vidvanket og postkassen full av skjegg.

punkt 4. Soniser som vil gå på tur med snuppedulliken og fluffy er hjertelig velkommen, såfremt hunden ikke heter amadeus, de forventer rååååååsa flexi eller foventer at jeg deler kvikklunsj :whistle:

der ser dere, virkeligheten er kjedelig

*pff* virkeligheten er bare så kjedelig som man gjør den :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ikke menigen å såre noen. bare hindre at folk tror at det bor en tass i en grøft som diskuterer byttedyr med hunden via tegnspråk og telepati. og jeg skal ikke engang si "hvis hatten passer" :whistle:

Du må da vite at det verste du kan ta fra et menneske er illusjonene! Og jeg hadde bygd en hel verden av spenning og forundeligheter rundt deg... :whistle: Men greittt, du er normal! Fiiiint det!! *si med sint stemme*

... men når jeg tenker litt på det så.... Clark Kent... han prøver jo å innbille verden at han er en sånn goofy, normal fyr.... hmmmmmm.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... men når jeg tenker litt på det så.... Clark Kent... han prøver jo å innbille verden at han er en sånn goofy, normal fyr.... hmmmmmm.... :whistle:

Nemlig! :whistle: Så opp og hopp damer, vi har ett fly å rekke i morgen. Vi skal finne kjekkasen i buskene som har råsa flexi, æljbikkje og komuniserer med tegnspråk... Håper vi finner'n før mennene i hvite frakker gjør det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemlig! :whistle: Så opp og hopp damer, vi har ett fly å rekke i morgen. Vi skal finne kjekkasen i buskene som har råsa flexi, æljbikkje og komuniserer med tegnspråk... Håper vi finner'n før mennene i hvite frakker gjør det

Eg er med!! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Nemlig! :blink: Så opp og hopp damer, vi har ett fly å rekke i morgen. Vi skal finne kjekkasen i buskene som har råsa flexi, æljbikkje og komuniserer med tegnspråk... Håper vi finner'n før mennene i hvite frakker gjør det

*bestiller billett*

*hoppe i bilen og kjøre over broen*

Seriøst jenter! Når hadde dere tenkt å sende meg et lite varsel om denne artige fyren som sniker seg i camostyle rundt omkring i Åsanetraktene?

Kjære Bjartulf'en, du kan få være så anonym du bare ønsker så fremt du fortsetter å skrive slike innlegg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...