Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff på Losby idag :)


rottmaneier

Recommended Posts

Idag hadde vi et mini "sonentreff" på Losby skytebane. Vi grillet og hundene koste seg masse sammen :P De som var med var meg, bambi, Wenche89, Christa_34 (var det noen flere fra sonen da?)og et par til fra en annen nettside. Her er ihvertfall ett lite utdrag fra dagen:

minsket-24.jpg

minsket1-21.jpg

minsket10-7.jpg

meg og en søt liten sak :)

MINSKET9-8.jpg

minsket16-6.jpg

minsket11-7.jpg

minsket12-7.jpg

minsket13-6.jpg

HAHAHA :);)

minsket14-5.jpg

minsket15-6.jpg

minsket17-5.jpg

minsket18-3.jpg

minsket2-23.jpg

minsket3-20.jpg

minsket4-20.jpg

minsket5-18.jpg

minsket6-16.jpg

minsket7-14.jpg

Litt skurrete men:

minsket8-10.jpg

minsket19-3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var kjempekoselig! :) men hvor ble det av deg?

var på by'n i går, skulle egentlig ta det rolig, siden jeg skulle på hundetreff :) Men når det var et år siden forige gang, var det litt vanskelig å begrense seg :P også drakk jeg soppass seint at jeg ikke ville kjøre allerede kvart over 12 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på by'n i går, skulle egentlig ta det rolig, siden jeg skulle på hundetreff :) Men når det var et år siden forige gang, var det litt vanskelig å begrense seg :) også drakk jeg soppass seint at jeg ikke ville kjøre allerede kvart over 12 ;)

:P da skjønner jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alle som ikke kom i dag kan komme neste gang:) Var virkelig koselig:) Her har vi nå to utslitt hunder som kastet seg rett i sofaen med en gang vi kom hjem:) Herlig:)

Ja, vi får vel prøve å få til det :) er neste gang til helga igjen?? Vi skal på valpeshow med Aimee den 6. Mars se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skikkelig gøy ut! Håper inderlig vi klarer å få vært med på noen treff, og ikke minst at bilenn vår klarer å kjøre til Losby med all snøen som er overalt nå. Kombinasjonen dårlige vinterdekk, mye og løs snø, bakker, svinger og smale veier fungerer ikke så veldig godt :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt nydelig bilder, så flott med to stk speilrefleks kameraer når jeg bare har mitt lille digitale :whistle: Tok ikke så mange bilder og de er uansett ingenting i forhold til deres flotte! Til og med bølle-bikkja mi ser bra ut jo :banana:

Håper Hugo og jeg får til å være med neste helg også, hadde det supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe flotte og koselige bilder! :whistle:

Bambi, er du sikker på at det ikke er noe aussie i lille Zaira? Hun virker til å være helt aussie i hodet sitt! Er det bare meg eller? Hun har liksom holdningen, humoren og humøret ser det ut som :banana: Også såååå lik My i alt hun gjør at det er helt snålt! "Hopp og sprett og tjo og hei" liksom! :banana: Lek er livet og livet er en lek :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe flotte og koselige bilder! :)

Bambi, er du sikker på at det ikke er noe aussie i lille Zaira? Hun virker til å være helt aussie i hodet sitt! Er det bare meg eller? Hun har liksom holdningen, humoren og humøret ser det ut som :) Også såååå lik My i alt hun gjør at det er helt snålt! "Hopp og sprett og tjo og hei" liksom! :) Lek er livet og livet er en lek :)

merkelig at du nevner det, for Bambi sa selv at hun visstnok hadde en Aussie og ikke en BC :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe flotte og koselige bilder! :D

Bambi, er du sikker på at det ikke er noe aussie i lille Zaira? Hun virker til å være helt aussie i hodet sitt! Er det bare meg eller? Hun har liksom holdningen, humoren og humøret ser det ut som :) Også såååå lik My i alt hun gjør at det er helt snålt! "Hopp og sprett og tjo og hei" liksom! :) Lek er livet og livet er en lek :)

Skal vi se.. vi passet Jeppe i 14 dager, hatt Obi på overnatting, trener, leker og sosialiserer med aussier.. Neeei jeg vet nå ikke helt... :) Hun er en BC det viser hun til fint, når det absolutt ikke passer.. Men miljøskada? uten tvil! :)

merkelig at du nevner det, for Bambi sa selv at hun visstnok hadde en Aussie og ikke en BC :D

:) og der satte brusen seg i feil strupe! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Uff, kjipt med UVI. Men bra du fikk sove 6 timer sammenhengende, det er jo ganske lenge.  Jeg tror det allerede er blitt en vane for han å våkne i 4-tiden. Han våknet igjen i natt. Lå litt å tygget på sengen og styrte, så sovnet han etterhvert. Og igjen når alarmen går klokken 7, så vil han bare sove videre, så det er virkelig ikke noe stort behov for å tømme seg. Så nå er det bare å få bort den vanen tenker jeg, så får jeg sove natten igjennom 😊
    • Så bra Her har ho begynt å tisse inne, så da var UVI et faktum.. Men men, det skjer ofte med valper.  I natt sov ho i 6 timer sammenhengende, deilig. 
    • Sjekker om det lukter tiss hvor? Nei. Får det veldig godt med meg om han tisser inne, så trenger ikke å leite eller lukte. Det er en stor dam der hvis han har tisset 😂 Har gått over til å gi han tørt for til siste måltid, også har jeg faktisk vært litt "streng" og ikke luftet han på natten med mindre han virkelig gir tegn på at han må. Han har våknet 2 ganger denne uken, og ikke gitt tegn på at han virkelig må ut, bare sånn "kan vi stå opp nå, jeg er ferdig uthvilt" aktig greie. I dag virket det som han ville sove videre når klokken ringte 7, selv om han forsøkte å vekke meg i 4-tiden, så jeg tror absolutt han klarer å holde seg. 
    • PS: er det andre enn meg som går rundt å sjekker om det lukter tiss hele tiden???
    • Min har holdt seg stabil frem til nå.  Jeg har begynt å sove oppe, den sover nede i bingen. Tydligvis så sover jeg tungt, for idag etter 7 timer var hele buret og valpen fullt av tiss. Dette har ikke skjedd før... så hektisk morgen..  Lurer litt på hva jeg skal gjøre nå. Prøve igjen og se om det var et uhell, eller bare sove 6 timer så ut...
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...