Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff på Losby idag :)

rottmaneier

Recommended Posts

Idag hadde vi et mini "sonentreff" på Losby skytebane. Vi grillet og hundene koste seg masse sammen :P De som var med var meg, bambi, Wenche89, Christa_34 (var det noen flere fra sonen da?)og et par til fra en annen nettside. Her er ihvertfall ett lite utdrag fra dagen:

minsket-24.jpg

minsket1-21.jpg

minsket10-7.jpg

meg og en søt liten sak :)

MINSKET9-8.jpg

minsket16-6.jpg

minsket11-7.jpg

minsket12-7.jpg

minsket13-6.jpg

HAHAHA :);)

minsket14-5.jpg

minsket15-6.jpg

minsket17-5.jpg

minsket18-3.jpg

minsket2-23.jpg

minsket3-20.jpg

minsket4-20.jpg

minsket5-18.jpg

minsket6-16.jpg

minsket7-14.jpg

Litt skurrete men:

minsket8-10.jpg

minsket19-3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var kjempekoselig! :) men hvor ble det av deg?

var på by'n i går, skulle egentlig ta det rolig, siden jeg skulle på hundetreff :) Men når det var et år siden forige gang, var det litt vanskelig å begrense seg :P også drakk jeg soppass seint at jeg ikke ville kjøre allerede kvart over 12 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på by'n i går, skulle egentlig ta det rolig, siden jeg skulle på hundetreff :) Men når det var et år siden forige gang, var det litt vanskelig å begrense seg :) også drakk jeg soppass seint at jeg ikke ville kjøre allerede kvart over 12 ;)

:P da skjønner jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alle som ikke kom i dag kan komme neste gang:) Var virkelig koselig:) Her har vi nå to utslitt hunder som kastet seg rett i sofaen med en gang vi kom hjem:) Herlig:)

Ja, vi får vel prøve å få til det :) er neste gang til helga igjen?? Vi skal på valpeshow med Aimee den 6. Mars se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skikkelig gøy ut! Håper inderlig vi klarer å få vært med på noen treff, og ikke minst at bilenn vår klarer å kjøre til Losby med all snøen som er overalt nå. Kombinasjonen dårlige vinterdekk, mye og løs snø, bakker, svinger og smale veier fungerer ikke så veldig godt :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt nydelig bilder, så flott med to stk speilrefleks kameraer når jeg bare har mitt lille digitale :whistle: Tok ikke så mange bilder og de er uansett ingenting i forhold til deres flotte! Til og med bølle-bikkja mi ser bra ut jo :banana:

Håper Hugo og jeg får til å være med neste helg også, hadde det supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe flotte og koselige bilder! :whistle:

Bambi, er du sikker på at det ikke er noe aussie i lille Zaira? Hun virker til å være helt aussie i hodet sitt! Er det bare meg eller? Hun har liksom holdningen, humoren og humøret ser det ut som :banana: Også såååå lik My i alt hun gjør at det er helt snålt! "Hopp og sprett og tjo og hei" liksom! :banana: Lek er livet og livet er en lek :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe flotte og koselige bilder! :)

Bambi, er du sikker på at det ikke er noe aussie i lille Zaira? Hun virker til å være helt aussie i hodet sitt! Er det bare meg eller? Hun har liksom holdningen, humoren og humøret ser det ut som :) Også såååå lik My i alt hun gjør at det er helt snålt! "Hopp og sprett og tjo og hei" liksom! :) Lek er livet og livet er en lek :)

merkelig at du nevner det, for Bambi sa selv at hun visstnok hadde en Aussie og ikke en BC :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe flotte og koselige bilder! :D

Bambi, er du sikker på at det ikke er noe aussie i lille Zaira? Hun virker til å være helt aussie i hodet sitt! Er det bare meg eller? Hun har liksom holdningen, humoren og humøret ser det ut som :) Også såååå lik My i alt hun gjør at det er helt snålt! "Hopp og sprett og tjo og hei" liksom! :) Lek er livet og livet er en lek :)

Skal vi se.. vi passet Jeppe i 14 dager, hatt Obi på overnatting, trener, leker og sosialiserer med aussier.. Neeei jeg vet nå ikke helt... :) Hun er en BC det viser hun til fint, når det absolutt ikke passer.. Men miljøskada? uten tvil! :)

merkelig at du nevner det, for Bambi sa selv at hun visstnok hadde en Aussie og ikke en BC :D

:) og der satte brusen seg i feil strupe! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...