rottmaneier Skrevet 28. Februar 2010 Rapporter Skrevet 28. Februar 2010 Idag hadde vi et mini "sonentreff" på Losby skytebane. Vi grillet og hundene koste seg masse sammen De som var med var meg, bambi, Wenche89, Christa_34 (var det noen flere fra sonen da?)og et par til fra en annen nettside. Her er ihvertfall ett lite utdrag fra dagen: meg og en søt liten sak HAHAHA Litt skurrete men:
rottmaneier Skrevet 28. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Februar 2010 hahahaha, Ajax brydde seg ikke mye om at han ble "overfalt"
wenche89 Skrevet 28. Februar 2010 Rapporter Skrevet 28. Februar 2010 Haha, ser ut som om han nyter det også! Mye fine bilder du tok:)
rottmaneier Skrevet 28. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Februar 2010 Haha, ser ut som om han nyter det også! Mye fine bilder du tok:) i lige måde
sham Skrevet 28. Februar 2010 Rapporter Skrevet 28. Februar 2010 Mange fine bilder Utrolig synd bilen min er dårlig, for jeg ville virkelig på treff i dag altså!! Neste gang håper jeg bilen er i orden igjen
armagnac Skrevet 28. Februar 2010 Rapporter Skrevet 28. Februar 2010 Mange flotte bilder=) er så koselig med slike treff
rottmaneier Skrevet 28. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Februar 2010 Mange flotte bilder=) er så koselig med slike treff Ja det var kjempekoselig! men hvor ble det av deg?
armagnac Skrevet 28. Februar 2010 Rapporter Skrevet 28. Februar 2010 Ja det var kjempekoselig! men hvor ble det av deg? var på by'n i går, skulle egentlig ta det rolig, siden jeg skulle på hundetreff Men når det var et år siden forige gang, var det litt vanskelig å begrense seg også drakk jeg soppass seint at jeg ikke ville kjøre allerede kvart over 12
rottmaneier Skrevet 28. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Februar 2010 var på by'n i går, skulle egentlig ta det rolig, siden jeg skulle på hundetreff Men når det var et år siden forige gang, var det litt vanskelig å begrense seg også drakk jeg soppass seint at jeg ikke ville kjøre allerede kvart over 12 da skjønner jeg
wenche89 Skrevet 28. Februar 2010 Rapporter Skrevet 28. Februar 2010 Håper alle som ikke kom i dag kan komme neste gang:) Var virkelig koselig:) Her har vi nå to utslitt hunder som kastet seg rett i sofaen med en gang vi kom hjem:) Herlig:)
armagnac Skrevet 28. Februar 2010 Rapporter Skrevet 28. Februar 2010 Håper alle som ikke kom i dag kan komme neste gang:) Var virkelig koselig:) Her har vi nå to utslitt hunder som kastet seg rett i sofaen med en gang vi kom hjem:) Herlig:) Ja, vi får vel prøve å få til det er neste gang til helga igjen?? Vi skal på valpeshow med Aimee den 6. Mars se
Gjest Skrevet 28. Februar 2010 Rapporter Skrevet 28. Februar 2010 Stlig bilde! Så stor Zaira har blitt
Blongo Skrevet 28. Februar 2010 Rapporter Skrevet 28. Februar 2010 Her var det mange flotte bilder. Ser ut som en herlig dag å ha treff på
gretea Skrevet 28. Februar 2010 Rapporter Skrevet 28. Februar 2010 Så skikkelig gøy ut! Håper inderlig vi klarer å få vært med på noen treff, og ikke minst at bilenn vår klarer å kjøre til Losby med all snøen som er overalt nå. Kombinasjonen dårlige vinterdekk, mye og løs snø, bakker, svinger og smale veier fungerer ikke så veldig godt
wenche89 Skrevet 28. Februar 2010 Rapporter Skrevet 28. Februar 2010 Det ordner seg nok:) Blir treff på Lørdag:) Håper Mange kan være med da, å at ikke så mange trekker seg dagen før..
majla Skrevet 1. Mars 2010 Rapporter Skrevet 1. Mars 2010 Helt nydelig bilder, så flott med to stk speilrefleks kameraer når jeg bare har mitt lille digitale Tok ikke så mange bilder og de er uansett ingenting i forhold til deres flotte! Til og med bølle-bikkja mi ser bra ut jo Håper Hugo og jeg får til å være med neste helg også, hadde det supert!
Bambi Skrevet 1. Mars 2010 Rapporter Skrevet 1. Mars 2010 Stlig bilde! Så stor Zaira har blitt Jau hun vokser nå til Synes jeg hadde en veldig linselus på gang ser det ut til Takk for ett koselig treff
Aussieglis Skrevet 1. Mars 2010 Rapporter Skrevet 1. Mars 2010 Kjempe flotte og koselige bilder! Bambi, er du sikker på at det ikke er noe aussie i lille Zaira? Hun virker til å være helt aussie i hodet sitt! Er det bare meg eller? Hun har liksom holdningen, humoren og humøret ser det ut som Også såååå lik My i alt hun gjør at det er helt snålt! "Hopp og sprett og tjo og hei" liksom! Lek er livet og livet er en lek
rottmaneier Skrevet 1. Mars 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mars 2010 Kjempe flotte og koselige bilder! Bambi, er du sikker på at det ikke er noe aussie i lille Zaira? Hun virker til å være helt aussie i hodet sitt! Er det bare meg eller? Hun har liksom holdningen, humoren og humøret ser det ut som Også såååå lik My i alt hun gjør at det er helt snålt! "Hopp og sprett og tjo og hei" liksom! Lek er livet og livet er en lek merkelig at du nevner det, for Bambi sa selv at hun visstnok hadde en Aussie og ikke en BC
Bambi Skrevet 1. Mars 2010 Rapporter Skrevet 1. Mars 2010 Kjempe flotte og koselige bilder! Bambi, er du sikker på at det ikke er noe aussie i lille Zaira? Hun virker til å være helt aussie i hodet sitt! Er det bare meg eller? Hun har liksom holdningen, humoren og humøret ser det ut som Også såååå lik My i alt hun gjør at det er helt snålt! "Hopp og sprett og tjo og hei" liksom! Lek er livet og livet er en lek Skal vi se.. vi passet Jeppe i 14 dager, hatt Obi på overnatting, trener, leker og sosialiserer med aussier.. Neeei jeg vet nå ikke helt... Hun er en BC det viser hun til fint, når det absolutt ikke passer.. Men miljøskada? uten tvil! merkelig at du nevner det, for Bambi sa selv at hun visstnok hadde en Aussie og ikke en BC og der satte brusen seg i feil strupe!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar