Gå til innhold
Hundesonen.no

Trimmebord


Recommended Posts

Skrevet

Jeg har nå bestemt meg for å kjøpe trimmebord!

Jeg trenger et som kan slås sammen. Det er egentlig det viktigste for min del. Jeg søkte litt rundt på forumet, men de fleste trådene jeg fant var gamle, så jeg lager heller en ny tråd :console:

Jeg har funnet denne. Den var det jo hjul på og det fulgte med galge. Og da syns jeg ikke prisen var så ille.. Var ikke veldig pen da, men det er ikke så viktig! Noen som har noen erfaringer med dette bordet, eller har noen andre forslag?

Lurer litt på hvor dyrt det blir å sende det også, så del gjerne det å :P

Skrevet

Jeg har nå bestemt meg for å kjøpe trimmebord!

Jeg trenger et som kan slås sammen. Det er egentlig det viktigste for min del. Jeg søkte litt rundt på forumet, men de fleste trådene jeg fant var gamle, så jeg lager heller en ny tråd :console:

Jeg har funnet denne. Den var det jo hjul på og det fulgte med galge. Og da syns jeg ikke prisen var så ille.. Var ikke veldig pen da, men det er ikke så viktig! Noen som har noen erfaringer med dette bordet, eller har noen andre forslag?

Lurer litt på hvor dyrt det blir å sende det også, så del gjerne det å :P

Personlig ser jeg ikke noen verdi i galgen siden jeg ikke har eller skal ha hunder som skal stå en hel evighet på bordet eller nødvendigvis i samme posisjon.

Du har dette altenative i small. eller medium. Evt kjøpe galge om du føler behovet for det. Også kjøpehjul og skru på selv.

Nå regnet jeg ikke på det, men jeg tror faktisk du kommer billigere ut av det ved å kjøpe det slik i deler enn det bordet du viser bilde av (som egentlig ser litt "cheep" ut. Har tittet på det selv)

Skrevet

Personlig ser jeg ikke noen verdi i galgen siden jeg ikke har eller skal ha hunder som skal stå en hel evighet på bordet eller nødvendigvis i samme posisjon.

Du har dette altenative i small. eller medium. Evt kjøpe galge om du føler behovet for det. Også kjøpehjul og skru på selv.

Nå regnet jeg ikke på det, men jeg tror faktisk du kommer billigere ut av det ved å kjøpe det slik i deler enn det bordet du viser bilde av (som egentlig ser litt "cheep" ut. Har tittet på det selv)

Hmmm... Ja du har nok rett i det altså! Jeg veit ikke helt hva jeg trenger egentlig.. Java blir jo ikke stilt ut, men neste hund kommer til å bli stilt ut. Men det er jo en annen rase,så det spørs jo hvor mye jeg kommer til å bruke bordet da!

Den i medium var jo kjempefin med hylle under :console:

EDIT: Er det bare meg eller står det ikke noe om priser ved sending?

Skrevet

EDIT: Er det bare meg eller står det ikke noe om priser ved sending?

På siden jeg linket til står det:

Fri frakt ved kjøp over kr 1000.00.

Skrevet

På siden jeg linket til står det:

Fri frakt ved kjøp over kr 1000.00.

Jeg er blind :console: Men det er jo uansett genialt da :P Kjøper denn hvis ingen andre har noen bedre forslag? Lei av vond kropp...

Skrevet

Jeg er utålmodig når jeg har bestemt meg for noe, så nå har jeg bestilt det i medium :ahappy: Hadde nok holdt med small, men ville ha med hylla under! Gleder meg til å få det :ahappy:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
    • Er det lurest å ha gjerde der man parkerer bilen også? Da må man ha port. Eller lurest å kun ha gjerde der man ikke kjører bil?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...