PsychoLynx Skrevet 24. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2010 Man starter med et heller lurvete eksemplar av rasen... Tar det med hjem, og slipper det inn i dusjen, og venter til hu har fått pakket seg inn i håndkle etterpå før man tar bilde. (man viser da LITT medfølelse her!) Ruller opp pelsen der det er ønskelig med litt mer fylde Får beskjed om å la Fruen være i fred på badet... Så er babe'n klar for stranda og gutta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 24. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2010 Søteste Bridie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 24. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2010 Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 24. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2010 Det er juks! En aussie kan ikke være SÅ lettstelt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 24. Februar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2010 Det er juks! En aussie kan ikke være SÅ lettstelt! Jeg vt ikke jeg? Hva er best? "DAMEnykkene" eller noen timer ved stellebordet?? Men, det er ikke langt unna.... Ellers overlater jeg den SERIØSE groomin aussie tråden til Caroline tror jeg Hun kan dette langt bedre enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 24. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2010 Hahaha! Min er IKKE så lettstelt ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 24. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2010 Hahaha Drit bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 24. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2010 Søteste Bridie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 24. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2010 Fantastiskt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 24. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2010 Hahaha Nyttig, nyttig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaW Skrevet 24. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 24. Februar 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2010 Hahaha! Min er IKKE så lettstelt ihvertfall hehehe, derfor må du lage tråd med nøye beskrivelse av Tibra, slik at jeg kan få tips til senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 25. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2010 hehehe, derfor må du lage tråd med nøye beskrivelse av Tibra, slik at jeg kan få tips til senere Ja, jeg skal nok få ordnet det også en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 25. Februar 2010 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2010 Herlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar