Gå til innhold
Hundesonen.no

Dagens lærdom.

bjartulf

Recommended Posts

Jeg lærte jaggu noe nytt som burde vært åpenbart på tur med Tyra i morges. Når man har invitert hunden på lek og herjing er det ikke noe sjakktrekk å ta av seg hansken, legge dem på snøen og ta bilder. Gjett om hansken ble invitert med på leken også...

Andre som har lært ting i dag?

22022010015.jpg

22022010016.jpg

22022010017.jpg

22022010018.jpg

22022010019.jpg

Håper dere tålte litt Tyraspam :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! :D

Jeg har ikke kommet så langt i lærdommen enda, for jeg trenger ikke ta av meg hanskene engang før de blir invitert med på lek.. :blink: Har en terrier som plutselig finner ut at hansker er gøy - hopper opp og nafser tak i de, og dermed er det bare å tviholde så de ikke blir revet av.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Jeg har sponset H&M med min del av kroner av "fortapte" hansker som har havnet i gapene på pelsene her hjemme... For å si det sånn... Dyre hansker bør låses inne i brannskap :lol::)

Et tips som også kan komme godt med; hvis du plutselig finner ut at du skal ut i snøen og ta bilder i en skrånende hage, IKKE bruk Crocs eller lignende :lol: Det går hardt utover både kropp og utstyr, og hundene syns det er VELDIG gøy når matmor/matfar ligger og kaver i snøen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...