Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor bedriver du pelsstell?

Recommended Posts

Skrevet

Kloklipp foregår forøvrig i den ene sofaen der det er godt lys :).

Kloklipp i sofaen? :icon_redface: Her er det kloklipp utendørs så sant det ikke er vinter, om vinteren godtar jeg til nød klipping på badet, der er det lett å få opp alt igjen... Kanskje bare meg som synes avklippede negler er fryktelig ekkelt :icon_cry:

Skrevet

Kloklipp i sofaen? :icon_redface: Her er det kloklipp utendørs så sant det ikke er vinter, om vinteren godtar jeg til nød klipping på badet, der er det lett å få opp alt igjen... Kanskje bare meg som synes avklippede negler er fryktelig ekkelt :icon_cry:

Avklippede NEGLER er motbydelig, men hundeklør er da helt greit, synes jeg :).

Skrevet

Avklippede NEGLER er motbydelig, men hundeklør er da helt greit, synes jeg :icon_redface:.

Gubben synes også det er helt greit med avklippede klør, han kunne nok klippet hvor som helst hvis han hadde fått lov.

Skrevet

Per i dag foregår klippingen på spisestuebordet :blink: Og ja, både trimmebord og sted å bo med plass til trimmebord står på handelisten når lommeboka er enig...

Skrevet

Dette er mitt sted for pelsstell og kloklipp. Derav ulldottene under. Benken tok jeg meg tid til å male i sommer, siden den også stedet for ettertanke, dagdrømming og nyting av kveldssol. :blink:

Hvis jeg absolutt må gjøre noe akkurat når det er for kaldt eller mørkt på vinteren så blir det stuegulvet.

bolgen20.jpg

Skrevet

Her legger jeg et håndkle over en kommode som står på badet, og vi føner, klipper og børster i vei. Både pels og klør. Har et bilde et eller annet sted av Bridie ferdig stelt oppå der, men finner det ikke igjen.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...