Gå til innhold
Hundesonen.no

Liten luftetur i skogen.

Saphire

Recommended Posts

Vi bor i blokkleilighet, men østmarka er bare rett over veien, utrolig deilig. I dag var vi i skogen og "snuset" litt rundt, gikk en liten runde som tar ca 10min sånn egentlig, men frost fikk tusle, snuse, herje og kose seg i sitt eget tempo. Dvs vi brukte 45 min ute på en liten runde :ahappy: Jeg prøvde også å ha hu litt løs, da innkallingen sitter ganske greit i skogen uten for mye forstyrrelser.

Bildene er av elendig kvalitet, hver gang jeg kun tar bilde av frost så får bildene er grå kjær i seg, som at det er tåke. Men tar jeg bilde av naturen rundt med mere farger så blir de klarere med en gang, noen som vet hvordan man kan stille inn kamera for å bedre dette? For noe feil må jeg da gjøre..

Det starter med en skogsvei(ikke bil traffik her).

026-1.jpg

(sett bakover), vi kommer nemlig midt på denne veien når vi går over bilveien utenfor blokken vår.

027-2.jpg

Innkallingen sitter her :aww:

040-1.jpg

Skjønne jenta :aww:

010-3.jpg

Base i snøen er gøy :whistle:

038.jpg

063-3.jpg

Slik blir man seendes ut etter litt snøbasing, skjønningen..

025-2.jpg

058-1.jpg

Litt av stien som er nedtråket..Innover her er det MASSE supre løyper man kan gå, og her kan man virkelig gå langt innover. Men er jaggu nysgjerrig på hvor langt det er nedtråkket nå i denne dype snøen. *Gleder seg til sommeren når vi kan gå lange turer*

043-2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig valpen din er som har deg til matmor :ahappy: . Stiene som er tråkket nå er oftest tråkket i overkommelige runder nettopp av bikkjefolket :lol:

Hehe,ja du har nok rett. Tipper man starter å tråkke ned løypene tidlig når snøen kommer, da er det jo overkommelig også. Neste år skal jeg være med på nedtråkkingen av løype også :aww:

Men ingen groenendael eiere her(eller eiere av svart hund) som kan gi meg tips i forbindelse med bilde taking av svart hund med hvit snø rundt seg? Eller er jeg bare håpløs :aww:

Edit: Sitter på min samboer sin PC, og ser nå at jeg svarte med han sin bruker account... :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...