Gå til innhold
Hundesonen.no

EFIT: Søndag 7. februar

Artemis

Recommended Posts

Ehm ja. Her er min mindre spennende søndag i bilder. Jeg kunne tatt bilder av skrivebordet mitt oftere enn det jeg har gjort, men jeg forsøkte å variere litt :)

Ca. kl. 8:

8.jpg

Ute og lufter hunden, stikker en tur innom kaninene. Dette bildet var egentlig en miss, men så var det litt morsomt likevel.

Ca. kl. 9:

9.jpg

Ut og se etter egg. Hønsene håper på å få noe godt :lol:

Ca. kl. 10:

10.jpg

Lufte kaniner, gi mat og vann++ Quickstep fikk være med på bildet :)

Ca. kl. 11:

11.jpg

Pelsen slapper av på sofaen.

Ca. kl. 12:

12.jpg

På tide å få seg litt lunsj. Dette er hva som er på kjøleskapet, sånn i tilfelle man skulle bli litt for sulten.

Ca. kl. 13:

13.jpg

Jeg har pimpet kalkulatoren min med søte små klistremerker.

Ca. kl. 15:

15.jpg

Kjedelig å ta bilde av skrivebordet hele tiden, så da blir det en orkidé i stedet.

Ca. kl. 16:

16-1.jpg

Ut på tur, aldri sur!

Ca. kl. 17:

17.jpg

Tur again.

Ca. kl. 18:

18.jpg

Fant en pakke karbonadedeig som hadde gått ut på dato, så da ble bisken glad!

Ca. kl. 19:

19.jpg

Lese, lese, lese...

Ca. kl. 20:

20.jpg

Innom kjøkkenet. Sjekker BT.no på PCen som står på kjøkkenbenken.

Ca. kl. 21:

21.jpg

Moren min kommer hjem etter tur til Geilo, med brukket arm.

Vel, vel, det var alt fra min begivenhetsløse dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duuu? Hvorfor får hunden mat i kakeboks? Også lurer jeg litt på om den fikk full posjon tørrfôr i tillegg til en halv kilo karbonadedeig... Ikke at jeg har noe med det, men med hunder som blir feite bare de ser en V&H pølse, lurer jeg litt, da vet du :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flotte bilder, hva er det du driver og regner på? :)

3MX :P Skulle i utgangspunktet forbedre karakter, men jeg har funnet ut at jeg trenger det faktisk ikke. Vil gjerne friske opp litt likevel, så tror jeg skal ta eksamen.

Duuu? Hvorfor får hunden mat i kakeboks? Også lurer jeg litt på om den fikk full posjon tørrfôr i tillegg til en halv kilo karbonadedeig... Ikke at jeg har noe med det, men med hunder som blir feite bare de ser en V&H pølse, lurer jeg litt, da vet du :lol:

Det er den faste matskålen hans vel. :icon_redface: Vi hadde vel en hundematskål for noen år siden, men vet ikke hvor den har blitt av. Vannskålen hans er en glassbolle fra kjøkkenskapet, og kakeboksen fungerer finfint den :)

Vel, porsjon og porsjon. Han porsjonerer maten sin selv han :P Matskålen er full av tørrfôr ja. Han spiser så mye han vil ha, og maten står fremme 24 t i døgnet. Har heldigvis en hund som ikke legger på seg ved synet av mat, for da hadde han vært smellfeit for lenge siden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...