Artemis Skrevet 7. Februar 2010 Rapporter Skrevet 7. Februar 2010 Ehm ja. Her er min mindre spennende søndag i bilder. Jeg kunne tatt bilder av skrivebordet mitt oftere enn det jeg har gjort, men jeg forsøkte å variere litt Ca. kl. 8: Ute og lufter hunden, stikker en tur innom kaninene. Dette bildet var egentlig en miss, men så var det litt morsomt likevel. Ca. kl. 9: Ut og se etter egg. Hønsene håper på å få noe godt Ca. kl. 10: Lufte kaniner, gi mat og vann++ Quickstep fikk være med på bildet Ca. kl. 11: Pelsen slapper av på sofaen. Ca. kl. 12: På tide å få seg litt lunsj. Dette er hva som er på kjøleskapet, sånn i tilfelle man skulle bli litt for sulten. Ca. kl. 13: Jeg har pimpet kalkulatoren min med søte små klistremerker. Ca. kl. 15: Kjedelig å ta bilde av skrivebordet hele tiden, så da blir det en orkidé i stedet. Ca. kl. 16: Ut på tur, aldri sur! Ca. kl. 17: Tur again. Ca. kl. 18: Fant en pakke karbonadedeig som hadde gått ut på dato, så da ble bisken glad! Ca. kl. 19: Lese, lese, lese... Ca. kl. 20: Innom kjøkkenet. Sjekker BT.no på PCen som står på kjøkkenbenken. Ca. kl. 21: Moren min kommer hjem etter tur til Geilo, med brukket arm. Vel, vel, det var alt fra min begivenhetsløse dag!
Betty Skrevet 7. Februar 2010 Rapporter Skrevet 7. Februar 2010 Litt samme som meg, jeg kunne også tatt bilde av bordet/dataen/bøker oftere enn jeg gjorde. Godt det ikke bare er jeg som må kope med skolearbeid en søndag.
SoppenCamilla Skrevet 8. Februar 2010 Rapporter Skrevet 8. Februar 2010 Så gøy å se hva du også driver med om dagen (selvom det kanskje ikke var veeeeeeldig overraskende at du leser. )!
Benedicte Skrevet 8. Februar 2010 Rapporter Skrevet 8. Februar 2010 Så flotte bilder, hva er det du driver og regner på?
ida Skrevet 8. Februar 2010 Rapporter Skrevet 8. Februar 2010 Duuu? Hvorfor får hunden mat i kakeboks? Også lurer jeg litt på om den fikk full posjon tørrfôr i tillegg til en halv kilo karbonadedeig... Ikke at jeg har noe med det, men med hunder som blir feite bare de ser en V&H pølse, lurer jeg litt, da vet du
Artemis Skrevet 8. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Februar 2010 Så flotte bilder, hva er det du driver og regner på? 3MX Skulle i utgangspunktet forbedre karakter, men jeg har funnet ut at jeg trenger det faktisk ikke. Vil gjerne friske opp litt likevel, så tror jeg skal ta eksamen. Duuu? Hvorfor får hunden mat i kakeboks? Også lurer jeg litt på om den fikk full posjon tørrfôr i tillegg til en halv kilo karbonadedeig... Ikke at jeg har noe med det, men med hunder som blir feite bare de ser en V&H pølse, lurer jeg litt, da vet du Det er den faste matskålen hans vel. Vi hadde vel en hundematskål for noen år siden, men vet ikke hvor den har blitt av. Vannskålen hans er en glassbolle fra kjøkkenskapet, og kakeboksen fungerer finfint den Vel, porsjon og porsjon. Han porsjonerer maten sin selv han Matskålen er full av tørrfôr ja. Han spiser så mye han vil ha, og maten står fremme 24 t i døgnet. Har heldigvis en hund som ikke legger på seg ved synet av mat, for da hadde han vært smellfeit for lenge siden
Kristina Skrevet 8. Februar 2010 Rapporter Skrevet 8. Februar 2010 Belgisk hare Har du mange av de eller? Hadde den rasen for noen år siden jeg også. Morsomste kaninene ever tror jeg
Artemis Skrevet 8. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Februar 2010 Bare én hare. Har måttet trappe litt ned på kaninantallet etter at jeg ble student Men hun er til gjengjeld superkul
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar