Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff 4.februar


Wanderlust

Recommended Posts

Fine bilder, og du fikk med deg "tankefulle" Chilli *ler*

Kjeeempe fine bilder! Æsj, jeg har en forferdelig linse, så alle bildene ble bare skurr:( MÅ få kjøpt meg en bedre linse! Hva slags linse har du?

I dag brukte jeg et Nikkor AF-S 50mm f/1.4 (egentlig det jeg bruker mest nå, siden det er så dårlig lys ute).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det nå til lørdag det skulle være treff?? (gidder ikke å lete i trådene her) Hvor var det igjen? Jeg skal være hos ei venninne som bor like ved Dal.. Hun har en miniatyr bullterrier og en blandingshund.. Skal høre med henne om hun vil være med på treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder, og du fikk med deg "tankefulle" Chilli *ler*

ja, måtte jo ta et bilde av henne der hun satt :P

Var det nå til lørdag det skulle være treff?? (gidder ikke å lete i trådene her) Hvor var det igjen? Jeg skal være hos ei venninne som bor like ved Dal.. Hun har en miniatyr bullterrier og en blandingshund.. Skal høre med henne om hun vil være med på treff :P

Det er treff nå til lørdagen ja, og treff igjen den 14 feb. eller siste helgen i feb. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det nå til lørdag det skulle være treff?? (gidder ikke å lete i trådene her) Hvor var det igjen? Jeg skal være hos ei venninne som bor like ved Dal.. Hun har en miniatyr bullterrier og en blandingshund.. Skal høre med henne om hun vil være med på treff :whistle:

Helt OT: men hvor kommer mini bullen fra? Er jo så få her så når jeg hører om noen blir jeg bare så nysgjerrig :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder! Vi vil gjerne være med på treff en eller annen gang vi også :icon_confused:

Vi tenkte å prøve å få til treff annehver søndag:) Grille litt og trene litt kanskje :whistle: Å da er det veldig hyggelig om så mange som mulig blir med. Det var treff i dag også, det var utrooolig hyggelig. Neste gang blir springeren vår med også:hmm: alle treff blir avtalt på linken under "Hundevenner i Akershus" Jeg legger også opp alle treff på hjemmesiden min, bare å følge med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tenkte å prøve å få til treff annehver søndag:) Grille litt og trene litt kanskje :whistle: Å da er det veldig hyggelig om så mange som mulig blir med. Det var treff i dag også, det var utrooolig hyggelig. Neste gang blir springeren vår med også:icon_confused: alle treff blir avtalt på linken under "Hundevenner i Akershus" Jeg legger også opp alle treff på hjemmesiden min, bare å følge med:)

Da skal jeg sjekke den tråden :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Uff, kjipt med UVI. Men bra du fikk sove 6 timer sammenhengende, det er jo ganske lenge.  Jeg tror det allerede er blitt en vane for han å våkne i 4-tiden. Han våknet igjen i natt. Lå litt å tygget på sengen og styrte, så sovnet han etterhvert. Og igjen når alarmen går klokken 7, så vil han bare sove videre, så det er virkelig ikke noe stort behov for å tømme seg. Så nå er det bare å få bort den vanen tenker jeg, så får jeg sove natten igjennom 😊
    • Så bra Her har ho begynt å tisse inne, så da var UVI et faktum.. Men men, det skjer ofte med valper.  I natt sov ho i 6 timer sammenhengende, deilig. 
    • Sjekker om det lukter tiss hvor? Nei. Får det veldig godt med meg om han tisser inne, så trenger ikke å leite eller lukte. Det er en stor dam der hvis han har tisset 😂 Har gått over til å gi han tørt for til siste måltid, også har jeg faktisk vært litt "streng" og ikke luftet han på natten med mindre han virkelig gir tegn på at han må. Han har våknet 2 ganger denne uken, og ikke gitt tegn på at han virkelig må ut, bare sånn "kan vi stå opp nå, jeg er ferdig uthvilt" aktig greie. I dag virket det som han ville sove videre når klokken ringte 7, selv om han forsøkte å vekke meg i 4-tiden, så jeg tror absolutt han klarer å holde seg. 
    • PS: er det andre enn meg som går rundt å sjekker om det lukter tiss hele tiden???
    • Min har holdt seg stabil frem til nå.  Jeg har begynt å sove oppe, den sover nede i bingen. Tydligvis så sover jeg tungt, for idag etter 7 timer var hele buret og valpen fullt av tiss. Dette har ikke skjedd før... så hektisk morgen..  Lurer litt på hva jeg skal gjøre nå. Prøve igjen og se om det var et uhell, eller bare sove 6 timer så ut...
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...