Gå til innhold
Hundesonen.no

KlatrePus og vennene hans


PsychoLynx

Recommended Posts

Yapp, Sitri og Iblis har funnet ut at gulvet? Det er kjedelig det... Så nå finner de alle muligheter til å komme seg så høyt som mulig. Og klatrestativet som går fra gulv til tak er ikke nok, de søker nye utfordringer...

Så lenge de har vært store nok til det, har de sovet på toppen av kjøkkenskapene. Sitri kom seg opp 2-3 uker før Iblis, og det var virkelig moro å se hvor stolt han var når han kom etter broren sin! Men når det kom til punktet å utforske andre steder av huset, så var Iblis først.

Opp på tvbenken, videre opp på høyttaleren som henger på veggen, balansere seg over 52" som henger på veggen (gjerne skru den på i forbifarten), videre opp på varmepumpa, og over på gardinstanga. Der har det derimot blitt stopp, og et problem. Vanskelig å snu må vite! Så første gangen hoppet han over og ned i sofaen, andre gangen mistet han balansen og tok spenntak i veggen og havnet langt ut på gulvet med et smell.

Vi har også noen åpne "vinduer" mellom gang og stue. Her er det jo helt normalt å klatre, og det ser ikke ut av katteklor der borte. På den måten kan man også komme seg opp på hyllen der vi har 3 terrarier. Fin utsikt.

Men idag toppet det seg. Jeg hørte det ramlet og slo i dusjhjørne døra! Var sikker på det var Lucifer som ville inn for å ta plastterraene med sirisser i (de fikk søke dekning i dusjhjørnet), men da jeg kom inn der så jeg Iblis balansere på toppen av dusjveggen! Og videre opp på gardinstanga..

Han så rådløs ut denne gangen, så jeg hjalp han ned. Men neste gang er det ikke sikkert jeg er der.

What to do?? Hvordan skal jeg kunne bygge noe for at de kattene skal få utløp for energien sin ( i høyden) uten at det skal gå utover møbler, varmepumpe, tv som blir slått på midt på natta osv?

Altså, jeg bare ler når de styrer på sånn jeg da.. MEn Lars er ikke like fornøyd.. Hum. Han mener at kloremerkene senker verdi på hus og sånn :whistle: , kan ikke skjønne. Og at det ikke kan være bra for varmepumpe å bli tråkket i osv.

Lyst på eget katterom med utgang til diiiiiger overbygget utegård jeg... *flytte!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...