Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstiliningslenke

Anne

Recommended Posts

Skrevet

Bør man bruke slik utstillngsleneke på alle raser??? Skal på en uofisiell utstilling i morgen så jeg burde kanskje kjøpe meg et utstillingsbånd til Shaylee :?

Skrevet

Ja man må jo ha utst bånd til hunden. det er ikke så pent å komme med et tykt kobbel i ringen.

Så må du ha et kobbel som passer til hunden din. Jeg tror ikke shaylee burde ha hvit utst bånd f.eks. Jeg tror hun kunne hatt brunt (mørkebrunt) eller svart.

Slik som hvite hunder har jeg hørt at ikke burde ha hvitt bånd for da kan de se gule ut i forhold til det kritthvite båndet :)

Skrevet

Hoho :) Dere skulle sett en fyr på valpeshowet her for en stund siden! Han kom med halsbånd og flexi-line i ringen :( :(

Skrevet

Anne, jeg kommer også i morgen, og du er hjertelig velkommen til å låne kobbel av meg :)

Skrevet
Anne, jeg kommer også i morgen, og du er hjertelig velkommen til å låne kobbel av meg :)

Ja, takk. Det hadde vært fint, så får jeg kjøpt meg et til neste gang vi skal i ringen :(

Gruer meg veldig!!! Har ikke vært på ringtrening ennå så dette kan bli morsomt for dem som skal se på :wink: Men men, en slik uofisiell konkuranse er jo et bra setd å begynne...

Viss noe vil stille for meg så er det bare å si ifra :(

Skrevet
Hoho :) Dere skulle sett en fyr på valpeshowet her for en stund siden! Han kom med halsbånd og flexi-line i ringen :( :(

TULLER du!?!

Sorry meg me slike ting skjekker man opp i før man går inn i ringen! :-o

Skrevet

Ja, takk. Det hadde vært fint, så får jeg kjøpt meg et til neste gang vi skal i ringen :(

Gruer meg veldig!!! Har ikke vært på ringtrening ennå så dette kan bli morsomt for dem som skal se på :wink: Men men, en slik uofisiell konkuranse er jo et bra setd å begynne...

Viss noe vil stille for meg så er det bare å si ifra :(

Det kommer nok til å gå så bra så!! :( og som du sier det er jo en uoffisiell utstilling, så det er ett perfekt sted å øve seg! :P

Skrevet
Hoho :D Dere skulle sett en fyr på valpeshowet her for en stund siden! Han kom med halsbånd og flexi-line i ringen :D:lol:

Nehei? På Levanger?

Skrevet

Jeg så ei jente som gikk med en cocker i ringen en gang. Hun gikk flere meter foran hunden som gikk i slakk line og sele..hehe. det så ikke så smart ut. Så ut som de var på søndagstur :lol:

Skrevet

Hehe, jeg såg på en dame som stilte Lundehund, og det er det verste jeg har sett. Hunden ville ikke gå, så da dro hun den rundt i ringen, liggende...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hvordan ser deres morgenrutiner ut med valp/hund før dere skal på jobb? Ønsker å høre litt hva andre gjør. valpen vår våkner som regel mellom 06-06.30. Vi tar han da ut i ca 15 min slik at han får gått på do, når vi kommer inn igjen så leker vi litt og trener på kommandoer før han får frokosten sin, så er det litt ut på do igjen før vi går inn, får litt hjernetrim og så er det inn i valpebingen når vi reiser på jobb. Hvordan legger dere opp starten av dagen deres?
    • @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...