Gå til innhold
Hundesonen.no

Kattene patter på ørene til Emma


Henriette

Recommended Posts

Ja som overskriften sier, hvordan få kattene til å slutte å patte på øra til Emma, hun går jo rundt med konstant klissbløtt øre. fikk tips om å ha på litt "katt deg vekk" eller hva det er det heter, og det funka i den grad at de flytta seg fra øra til en annen plass på kroppen, om når jeg spredte det litt over alt på emma så patta de på Jackie istedet :wub:

Så, er det noen som har noe tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men jeg må bare le! :D Først leser jeg tråden til Psycho om underlivssopp på haka, og nå leser jeg her at kattene dine patter på hundene dine..! Neimen om vi får oss katt med det første altså! :D Halvveis useriøst forslag; hva med å spraye litt på både Emma og Jackie? :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja som overskriften sier, hvordan få kattene til å slutte å patte på øra til Emma, hun går jo rundt med konstant klissbløtt øre. fikk tips om å ha på litt "katt deg vekk" eller hva det er det heter, og det funka i den grad at de flytta seg fra øra til en annen plass på kroppen, om når jeg spredte det litt over alt på emma så patta de på Jackie istedet :D

Så, er det noen som har noe tips?

Sorry,men :wub::D Katter er artige dyr,jeg tenker det er bare Emma selv som kan få en slutt på det jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men jeg må bare le! :D Først leser jeg tråden til Psycho om underlivssopp på haka, og nå leser jeg her at kattene dine patter på hundene dine..! Neimen om vi får oss katt med det første altså! ;) Halvveis useriøst forslag; hva med å spraye litt på både Emma og Jackie? :wub:

hehehe ;) ja det er virkelig underholdenede med katt :D iallefall her i hus, jackie kan plutselig kommer bærende på Elias(den pattende katten) i munnen, stolt som en hane :o

Har tenkt på å ha på begge, men er ikke så sikker på hvor bra det er? de går som oftest rundt å nyser et par min etter jeg har hatt på de.

Sorry,men :D :D Katter er artige dyr,jeg tenker det er bare Emma selv som kan få en slutt på det jeg :P

Emma er dessverre slik at hun sier ikke fra, hannhunder kan få jokke så lenge de vil, kattene patter, valper biter, alt hun gjør er å kike på meg som om at alt en min feil å jeg må fikse det ;) å nei, det er ikke det at jeg alltid fikser som gjør at hun er slik, hun bare er slik rett å slett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe :devilbanana: ja det er virkelig underholdenede med katt :lol: iallefall her i hus, jackie kan plutselig kommer bærende på Elias(den pattende katten) i munnen, stolt som en hane :lol:

Har tenkt på å ha på begge, men er ikke så sikker på hvor bra det er? de går som oftest rundt å nyser et par min etter jeg har hatt på de.

*ler* Om det skulle komme en hund bærende på en katt her, så blir det Bridie som har knertet Iblis i et ubevoktet øyeblikk er jeg redd. SÅ gode venner er de ikke altså! (Og Iblis hater Bridie, noe som gjør at Bridie hater Iblis også er det krig)

Men underholdende ja! Visst pokker!

Men, ang nys og fnys... Hva med å blande litt sitron i vann og spraye på det? Aner ikke om det kan holde kattene unna jeg?

ellers er det vel som andre sier her... Det er bare hunden som kan få stopp på det. Og jeg må vel si at jeg bare hadde smeltet om dyrene her hadde begynt med det samme, og latt dem holde på :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...