Gå til innhold
Hundesonen.no

Antares

esmo

Recommended Posts

Hei, her er vi:)

Jeg er en lykkelig eier av en blandingshund som heter Antares. Han er en blanding av grand danios og boerbol. Antares er nå 6 mnd gammel og allerede 50 kg og 77 cm høy. Lille gull :rolleyes2: Han er utrolig snill, rolig og lærevillig. Har aldri vært borti maken.

Legger ved noen bilder av ungen så fort jeg skjønner det. Ganske fersk her :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, her er vi:)

Jeg er en lykkelig eier av en blandingshund som heter Antares. Han er en blanding av grand danios og boerbol. Antares er nå 6 mnd gammel og allerede 50 kg og 77 cm høy. Lille gull :) Han er utrolig snill, rolig og lærevillig. Har aldri vært borti maken.

Legger ved noen bilder av ungen så fort jeg skjønner det. Ganske fersk her :)

Hei og velkommen :) er ei til her inne som har samme blanding :) husker ikke nikcket hennes :D men er de søsken? tispe hennes da :)

Din er nok litt lettere enn en GD i sa samme alder :) men bilde jeg så av tispa, likna veldig på en GD valp :D

edit: hvis du vil legge inn bilder, så legg dem opp på photobucket :) så kopierer du URL-adressen og limer den inn her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei & takk for tips og koselig melding :aww:

Hun som er inne her med samme blandingen er søsteren til gutten min. Var moro å møte familien hans. La inn noen bilder i meldingen under. Skal prøve å legge inn bilder slik du sa. Veldig glad for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...