Gå til innhold
Hundesonen.no

Påmeldingsavgift, medlemskap i NKK

Artemis

Recommended Posts

Skrevet

Jeg tror jeg har spurt om noe lignende før(men lider visst av gullfiskhukommelse...) Saken er altså den at det faktisk er hele to utstillinger i området som jeg har mulighet til å dra på i år, så jeg vurderer å stille hunden min på gøy. Hverken jeg eller registrert eier av hunden(min far) er per dags dato medlem i NKK, og påmeldingsavgiften blir jo dobbelt så høy. Hvis jeg(som da evt. skal stille hunden) melder meg inn i NKK, vil påmeldingsavgiften bli billigere? Eller er det hundens eier som må meldes inn?

Kan man melde seg inn i NKK direkte(eller et lokallag hvis de har det?) eller må man melde seg inn i raseklubb eller lignende?

Skrevet

Det er hundens eier som må være medlem av en klubb.

En kan ikke lenger være medlem av kun NKK, du må melde deg inn i annen klubb - men alle som er medlem av annen klubb må også være medlem av NKK. NKKs medlemskontingent er 140 kroner. Annen klubb ligger vel gjerne på 200-500 kroner.

Skrevet

Stjeler tråden litt jeg, da tittelen på tråden er omtrent den samme som den ville vært på en eventuell ny tråd. :lol:

Det er min far som betaler medlemsavgiften for meg, men jeg vet ikke om han har gjort det enda, og det spørs om han husker det selv. :) Har logget inn på min side på nkk.no, hvor jeg får opp dette bildet når jeg trykker på "mine klubbmedlemskap"

post-164-1263897244,9645_thumb.jpg

Ser jo ut som den er betalt, men er den det? :P

Skrevet

Stjeler tråden litt jeg, da tittelen på tråden er omtrent den samme som den ville vært på en eventuell ny tråd. :lol:

Det er min far som betaler medlemsavgiften for meg, men jeg vet ikke om han har gjort det enda, og det spørs om han husker det selv. :) Har logget inn på min side på nkk.no, hvor jeg får opp dette bildet når jeg trykker på "mine klubbmedlemskap"

post-164-1263897244,9645_thumb.jpg

Ser jo ut som den er betalt, men er den det? :P

Jupp, den er betalt, det står i hvert fall det samme hos meg. Og jeg har betalt.

Skrevet

Jupp, den er betalt, det står i hvert fall det samme hos meg. Og jeg har betalt.

Ok, takk! Da får jeg heller bare dobbelsjekke med pappa, i stedet for å stole blindt på han :)

Skrevet

Ikke nødvendigvis. Står samme hos meg, og jeg har IKKE betalt for i år enda. Så for min del er det den gamle som står der enn så lenge.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...