Gå til innhold
Hundesonen.no

Tendance B'Golden Gift "Czarina"


Wildah
 Share

Recommended Posts

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

I dag har vi vært i skogen og blitt skremt. Denne gangen var det funksjonsanalyse som stod for tur. På tross av at matmor hadde strøket med glans, og et ekstra moment med tre løse golden retrievere,

Tusen takk Weee! Jeg er glad i dag Og Rina er ganske fornøyd med egen innstats.

Gratulerer så masse :icon_redface: Dere er kjempeflinke! Får vel sett dere i aksjon 1-2 mai? :P

Tusen takk. Vel, nå har vi akkurat vært og sett på stevneforholdene, og om lydigheten virkelig skal gå på den banen, så trekker jeg oss. Men tanken var å starte i klasse 2 på det stevnet :D

Grattis! :) :) Flink, gode Rinaen, for noen fremskritt hun gjør (så fortjener kanskje eieren litt skryt og? :o) Tenker dette skal bli spennende fremover ;)

Tuuuusen takk ;) Ja, hun gjør enorme fremskritt :P Er sååå fornøyd over oppførselen hennes under hele stevet, hun bare koste seg og mente at alle var der for hennes skyld :D

Eier fortjener ikke skryt :)

Det ligger en video fra stevnet, med et klipp av oss i bloggen til Teresa. Og Vigdis filmet for meg, så skal få lagt ut den filmen etterhvert, selv om det var mye elendig der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

På tide å oppdatere litt igjen:

Rina var nylig på sin andre utstilling, og fikk CK, Cert og ble BIR :D Fineste jenten min.

Også skulle vi debutert i klasse 2 i dag, men debuten ble utsatt pga løpetid.

Rinas søster, Tendance Badiane, har debutert i klasse 1 (offisiell) med 1. premie og opprykk :D Er i grunn veldig stolt av alle søstrene. Det er ikke bare i lydighetsringen de gjør det bra, blant søstrene finnes det både vinner av res. cacib og en junior verdensvinner :D

26938_417152840882_610475882_5972364_2879458_n.jpg

26938_417159890882_610475882_5972527_8092482_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis igjen til søteste tøtten! Ikke bare er hun flink, tror hun er noe av det snilleste jeg vet om :) Tenker forøvrig finnene skal få konkurranse fra sin norske søster fremover jeg :lol:

Åhhhh, tuuuusen takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

I dag, 5. september, blir Czarina og søstrene 2 år :wub: Jeg har kontakt med både oppdretter og 4 av de andre valpekjøperne, og alle høres ut som de er fornøyde med sine B-jenter :D

Tendance Badiane, Tara, røntget fri albuer og hofter, pluss rygg og øyenlyst fri. Har excellent og 3BTK fra utstilling, går i åpen klasse i lydighet i Finland:

tara.jpg

Tendance Belle de Nuit, Nana, ikke røntget/øyenlyst enda. Har res.cacib og 3BTK fra utstilling:

nana.jpg

JVV-09 Tendance Bisou, Pusu, ikke røntget/øyenlyst enda. Junior Verdensvinner fra 2009 og gjennomført MH:

pusu.jpg

Tendance Babiole, Papu, røntget fri albuer, hofter, rygg og knær, øyenlyst fri. Excellent fra utstilling:

HannaBabioleMalinutsMinnieMoocher.JPG

Tendance Bona Fide, Jade, B hofter, A albuer, øyenlyst fri. 2BTK med res.cert fra utstilling:

jade.jpg

Tendance B'Golden Gift, Czarina, B hofte, A albuer, øyenlyst fri. Cert og Bir fra utstilling og opprykk til klasse 3 lydighet, MH:

rina.jpg

De har alle mye av mamma Fauna (Valkohampaan Onyxie):

Onyxie.jpg

Gratulerer med dagen, besteste Rina og alle søstrene hennes :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med toårsdagen, Rina! Du har allerede oppnådd mye, tenk hvor du kan være om to år til! Kos dere på veien og ha moro hvert et steg dere går!

Rina takker, hun er faktisk meget fornøyd med seg selv i dag :D Spankulerer rundt med en pipeleke i munnen og plaget livet av meg :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Glemte helt bort tråden :innocent:

Gratulerer så mye med dagen til verdens søteste Rinalina! :o Hun er bare imponerende den tøtten, og det er helt herlig hva dere får til sammen! Stor bursdagsklem til tøtten fra alle oss, og måtte det bli mange, mange flere fødselsdager! :o

Tuuuusen takk :o

Slänger in ett grattis till fina Rina här också :o och önskar er all lycka vidare i de nya åren :ahappy:

Tusen takk :)

Nydelige alle sammen! Groenendael er jo bare herlige hunder da :lol:

Og, ja, groenendaeler er herlige :) Tusen takk!

Vill se fleeer bilder av fina Rina tack :)

Eli Andrea tok noen bilder nå i helgen som jeg skal legge ut når hun er ferdig å redigere de :) Rina er for tiden helt pelsløs, så det blir ikke så mange bilder av henne :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pene hunden da :lol:

Tusen takk :innocent: Jeg synes selv hun er nydelig, men jeg er kanskje ikke helt objektiv :)

Her er noen bilder av tøtten, tatt i helgen av Eli Andrea:

4993280693_4f3aa9b315_o.jpg

"Skal jeg fortelle deg en hemlighet?" Rina og Nemi.

4993886070_e1d13275f8_o.jpg

:)

4993280767_363dff1e1d_o.jpg

"Kom an! Gi meg pinnen då!" :)

4993886260_c79b42cb21_o.jpg

Vakre tuppelurene :) Rina er for anledningen heeeeelt nedrøytet. Fikk blåst av henne siste rest samme dag, så nå håper jeg pelsen kommer tilbake så tøtten kan stilles ut litt igjen.

4993887092_195180f86f_o.jpg

Bestevenninner :ahappy: Rina er kanskje litt vel glad i Nemi *kremt*

4993887478_cc74a186ca_o.jpg

Og til slutt, et oppstillingsbilde av det pelsløse dyret mitt :o

Tusen takk for bildene EA :o Enda flere bilder av de to som leker, pluss litt andre finner dere her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søta! Og du kan ikke si at de er nakne før de har pisk til hale... :lol:

:) Ok, da blir Rina aldri naken, for halen er det eneste stedet hun alltid har hatt pels *flire*

Fine jenter begge to! Også så søte de er sammen. :)

Søteste - selv med lite pels :)

Og en forsinka grattis med toårs dagen :innocent:

Tusen takk :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søteste tøttelurene våre det :innocent: Og alldeles ingen årsak :lol:

Ellers hilser Nemi og sier hun gjeeerne vil på ny jentetur med tantene igjen, matmor sier derimot at vi må vente litt siden jeg ikke helt har kommet meg etter denne :ahappy:

Rina er også gjerne med på ny jentetur, helst i går. Jeg er derimot enig med matmor og sier at vi får vente litt :) *sliten*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...