TonjeRA Skrevet 22. Desember 2009 Rapporter Skrevet 22. Desember 2009 Noen som vet om en bra nettside der man får kjøpt gensere med hundetrykk?
HHC Skrevet 22. Desember 2009 Rapporter Skrevet 22. Desember 2009 caffepress.com - søk på rase/tema i søkefeltet
TonjeRA Skrevet 26. Desember 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Desember 2009 Takk for tipset!! Nå har både jeg og søstersen bestilt oss gensere vettu...Var MYYYE å velge i der...
TonjeRA Skrevet 2. Januar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Januar 2010 Noen som vet hvor lang leveringstid de har??? bestilte 1. juledag, og har fortsatt ikke fått mail om at de er sendt...
Tyfonia Skrevet 4. Januar 2010 Rapporter Skrevet 4. Januar 2010 kjøpte meg en tanktop og en veske som står "I (hjerte) my staffordshire bull terrier" på. Huff, jeg MÅ ikke bli etterlatt alene med et kredittkort Men de var jo så tøffe
Iago Skrevet 4. Januar 2010 Rapporter Skrevet 4. Januar 2010 Noen som vet hvor lang leveringstid de har??? bestilte 1. juledag, og har fortsatt ikke fått mail om at de er sendt... Kanskje de har hatt juleferie? Jeg vet ikke.
TonjeRA Skrevet 4. Januar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Januar 2010 kjøpte meg en tanktop og en veske som står "I (hjerte) my staffordshire bull terrier" på. Huff, jeg MÅ ikke bli etterlatt alene med et kredittkort Men de var jo så tøffe Hehe...Var utrolig mye fint staffe stash der! Kanskje de har hatt juleferie? Jeg vet ikke. Godt mulig, har fått vite at genserene skal komme ca midt i januar nå...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar