Gå til innhold
Hundesonen.no

Linke til annen side uten å åpne nytt vindu??

Benedicte

Recommended Posts

Jeg bruker denne koden til linker, men da åpnes hver side i et nytt vindu! Utrolig irriterende...! What can I do? :?

<DIV align=center><SPAN style="FILTER: glow(color=#ff0099,strength=2); WIDTH: 98px; POSITION: relative; HEIGHT: 20px">

<DIV align=left><A href="http://www.freewebs.com/citaaa/akt.htm" target=_blank><FONT face=Tahoma size=1>.:Aktiviteter:.</FONT></A></DIV></SPAN></DIV>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, det virket ikke, fordi jeg ikke klarer det helt :oops: Siden min er ikke i frames, forresten (www.labbis.tk)... Men jeg forstår ikke

<target="navnet på vinduet du vil det skal åpnes i", feks. scroll 1, eller hva du har kalt den
.. skal jeg da skrive linken til siden som skal åpnes, i stedet for _blank ? :?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ganske så noldus på alt annet enn html-koding, men mitt forslag er at du fjerner <target="blank"> helt. Jeg bruker nemlig den koden når jeg vil at siden skal åpnes i nytt vindu (feks linker til andres sider), men ikke mellom mine egne sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste du trenger å gjøre, er å bytte ut "_blank" med "_top". Da vil siden åpnes i samme vindu som du klikker på linken i.

(Dersom du nå hadde brukt rammer (frames), og linken står på den siden som vises i hovedrammen for innhold, kan du heller skrive "_self". Da vil siden åpnes i hovedrammen.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...