Gå til innhold
Hundesonen.no

Tips og triks!

Ulvinne

Recommended Posts

Jeg har jo brått fått en svært så lærervillig hund i hus!Da må vi jo untnytte oss av det og finne på masse morro!

Jeg har tenkt på en del ting selv,har bla en klikkerttreningsbok med en del artig i,men,alltid gøy å høre fler!

Har du lært hunden din noe morro? Hvordan lærte du det inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. Det er vel en del man kan lære. Selv har jeg ikke lært henne så ALT for mye. Men hun kan å snurre rundt. Det lærte jeg henne rett og slett ved å lede henne rundt med godbit foran snuten.

Sitte bamse lærte hun ved at jeg faktisk holdt godtbiten ganske nærme henne så hun måtte bruke labbene til å støtte seg litt opp med. Senere skjønte hun at jeg ville ha henne til å sitte på rumpa med labbene i været.

Rulle rundt hvor vi brukte godbit som leder. Altså ligg, godbiten over hodet så hun måtte legge seg ned å rulle rundt for å følge med den.

Targeting med hånd og objekt på gulv.

Noe mer spesielt kan hun faktisk ikke.

Selv har jeg lyst til å lære henne å spille død, rygge, danse på bakføtter, snakke på kommando, gå sidelengs, gå pent, krype (denne har vi prøvd på å hun skjønner det halvveis), stå på begge framføtter, gå slow motion, smile.. Ja det er en del man kan trene på. :flowers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...