Gå til innhold
Hundesonen.no

Joggers Handsfree


Huldra

Recommended Posts

Vant en slik en gang, men ikke med idiotboks-holder. Den er litt myk og god å ha på seg :wub: Min har 2 store lommer + flaskeholder. Men den går i stykker hvis man fester en hun som trekker i den - garantert! Bare søppel med andre ord :)

Hmm.. Men hvis man har en hund som ikke trekker, men som løper pent, vil det ryke hvis hunden skulle finne på å løpe ut etter en katt feks?

Jeg har bestilt en sånn (den var ikke så himla dyr, så om det er søppel får jeg kaste den da!:whistle:), men synes den så praktisk ut med tanke på å få med seg væske, og at man kan ha litt godis lett tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Men hvis man har en hund som ikke trekker, men som løper pent, vil det ryke hvis hunden skulle finne på å løpe ut etter en katt feks?

Jeg har bestilt en sånn (den var ikke så himla dyr, så om det er søppel får jeg kaste den da!:whistle:), men synes den så praktisk ut med tanke på å få med seg væske, og at man kan ha litt godis lett tilgjengelig.

Ville kanskje heller kjøpt hundeførerbeltet til Baggen med rumpetaske/veske, evt bare den veska om du har et baggenbelte fra før. Da får du et godt belte og og plass til godbiter m.m. Minuset er prisen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en slik:

kennel-taske_s-g-1aa.jpg

Den sklir faktisk ikke noe særlig opp og er av god kvalitet. Har hatt den i 4 år og den ser nesten ny ut. Enda den har vært brukt daglig med 1-3 hunder foran (1 BC + to huskyer :yes:). Så den kan jeg anbefale. Det er ganske stor taske der jeg får plass til thermos, matpakke + en tynn genser (evt speilrefleks), uten at den virker stor og klumpete. Koster ca 2000 kroner, så vidt jeg husker...

I den Joggers-taska, er det veldig lite plass i forhold. Men de er billige og holder sikkert en stund til tusleturer :yawn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...