Gå til innhold
Hundesonen.no

Deleie - registrering

Synnikken

Recommended Posts

Jeg skal jo deleie valpen min med min søster, grunnet for at hun skal bruke henne i avl og jeg vil deleie av den enkle grunn at det blir enklere for meg å melde henne på utstillinger osv. Har også med at jeg vil ha ett ord med i saken når det kommer til hannhund osv.

(vi er enige om dette altså, slik at det ikke blir diskusjon utav det :whistle: )

Men ja, jeg sitter her med registreringspapirene foran meg, men her er det bare plass til ett navn.. Har prøvd å ringe NKK også, men de har visst telefonskrekk.

Anyone som vet hvordan vi gjør det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har søs skrevet på da, vi har begge temmelig lange navn så er nok ikke plass nei. Hmm.. får vel prøve å ringe de enda engang.

Det er begrenset hvor lange navn det er plass til på stamtavla, så da får dere droppe noen mellomnavn, tenker jeg.

Eller legge ved en lapp sammen med registreringsskjema om at eier av hund sånn og slik er Hanne Hansen og Janne Jensen og Olaug Olsen og Martine Martinsen og Johanne Johansen (det så jeg av og til da jeg jobbet i registreringsavdelingen). Så får saksbehandler forkorte etter behov og evne :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...